امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24228 تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تیم والیبال ساحلی منطقه 22 هفته سوم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت

خبرایران: تیم والیبال ساحلی منطقه ۲۲ در دور رفت هفته سوم لیگ برتر والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران مقابل حریفان خود به پیروزی رسید.
تیم والیبال ساحلی منطقه 22 هفته سوم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، تیم شهرداری منطقه 22 به تازگی و برای حضور در لیگ برتر ساحلی شکل گرفته  است که در هفته سوم رقابت های ساحلی لیک برتر کشور در نوبت صبح متشکل از رضا نائینی و امیرشوشتری زاده به مصاف اطلس مرغ صبا گیلان رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک و با نتایج 21 بر 16،18 بر 21 و 15 بر 13 به پیروزی رسید.

در نوبت عصر این رقابت ها نیز تیم اطلس مرغ صبا گیلان، دو بر صفر و با امتیازات 21 بر 16 و 21 بر 17 میزبان خود شهرداری منطقه 22 را شکست داد اما با توجه به اینکه در مسابقه صبح، تیم شهرداری پیروز شده بود، تعیین برنده نهایی مسابقه به گلدن ست کشید.

در نهایت در گلدن ست، تیم شهرداری منطقه 22 موفق شد با نتیجه 15 بر 6 حریفش را شکست دهد تا در نهایت با پیروزی دو بر یک پرونده هفته سوم و مسابقه پایانی این رقابت ها بسته شود.

و دور رفت دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از 27 تیرماه با حضور 10 تیم آغاز و به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب