امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24170 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پی انتصاب صالحی به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

پیام تبریک محسن مومنی‌شریف به سید عباس صالحی

خبرایران : محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، در پی انتصاب سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خطاب به این مقام فرهنگی و هنری کشور، پیام تبریکی ارسال کرد.
پیام تبریک محسن مومنی‌شریف به سید عباس صالحی

به گزارش خبرایران از پایگاه خبری حوزه هنری، متن پیام تبریک محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، خطاب به سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سید عباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرف رئیس جمهور محترم که خوشبختانه با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز همراه شد از طرف خود و همکارانم در حوزه هنری صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

برخورداری جناب عالی از جایگاه ارزشمند علمی و فرهنگی، همچنین بهره‌مندی از تعهد، تخصص و تجربۀ ارزشمند در عرصۀ مدیریت فرهنگی، و نیز اتکای شما به تفکر فرهنگی و بی اعتنایی به حواشی سیاسی، موجبات شادمانی و امیدواری اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده و افقی روشن را پیش روی فعالان این عرصه پدیدار کرده است.

امید است حضور گرانقدرتان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همان‌گونه که انتظار می‌رود به پیشرفت و تعالی وضعیت فرهنگ و هنر ایران اسلامی منجر شود.

از درگاه پروردگار متعال برای شما توفیق در طی کردن این طریق دشوار و پیشبرد اهداف مقدستان را مسئلت دارم.

 

و من الله التوفیق

محسن مومنی شریف»

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب