امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24114 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آسایشگاه خیریه کهریزک آماده استقبال از عید سعید قربان

خبرایران: از هم اکنون تمهیدات لازم جهت برپایی جشن بزرگ و ملی عید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک به انجام رسیده است.
آسایشگاه خیریه کهریزک آماده استقبال از عید سعید قربان

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مطابق همه ساله و در اقدامی ملی، آسایشگاه خیریه کهریزک آماده بر پایی جشن بزرگ عید قربان در روز جمعه 10/6/96 است.

 در عید سعید  قربان، آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد همه خیرین و نیک اندیشان شهر، نذورات و قربانی های  مومنان گرامی را جمع آوری نموده و پس از مصرف داخلی آسایشگاه، قربانی های مازاد بر نیاز آن را به مراکز نگهداری سالمندان و معلولین، نیازمندان و بی پناهان مراکز خیریه در سراسر کشور ارسال می دارد.

محسن پزشکی مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان این مطالب، یادآور شد:

سالیان متمادی است مردم متدین شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته اند و هر سال به این جمع با صفا و خیر، عزیزان دیگری نیز اضافه می شوند تا با ذبح گوسفند و تقدیم آن به نیازمند ترین افراد جامعه، دین خود را ادا نمایند.

پزشکی اضافه کرد:

 به حق و انصاف که روز عید سعید قربان را می بایست روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک نامید، چرا که در این روز همه عوامل دست به دست هم می دهند تا در تأمین نیازهای نیازمندان بکوشند و ثمره این تلاش های خستگی ناپذیر، توزیع گوشت های قربانی به مراکز نگهداری و زندگی کسانی است که کوچکترین توانی در اداره امورخویش ندارند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک باردیگر با دعوت از همه خیرین و نیک اندیشان شهر و دیارمان برای حضور در جشن ملی کهریزک، به همگان یاد آور شد دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین گردیده، همه بزرگواران و گرامیان می توانند با خیالی آسوده تنها با پرداخت وجه گوسفند قربانی خود، شاهد ذبح آن در کشتارگاه صنعتی و بهداشتی کهریزک باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب