امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2409 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بیمه آسیا؛

بیمه جایگاهی ویژه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد

ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا گفت: بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی نشانگر عزم جدی مسئولان نظام برای رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی است.
بیمه جایگاهی ویژه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد
به گزارش خبرایران، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا در گفتگویی ، در رابطه با نقش و جایگاه صنعت بیمه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در تمام مفاد ابلاغ شده در رابطه با سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بیمه لحاظ شده به گونه‌ای که برداشتن هر گام در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بدون بهره‌گیری از توانمندی صنعت بیمه کشور امکان پذیر نیست.
 
وی تصریح کرد: به عنوان مثال توسعه و رونق بخش صنعت نیازمند استفاده از خدمات بیمه در این بخش است زیرا اگر خسارتی به صنعت کشور وارد شود و  پرداخت خسارت آن از طریق صنعت بیمه امکان پذیر است.
 
کاردگر ادامه داد: در رابطه با اجرای سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری بیمه جایگاه ویژه‌ای دارد به همین منظور توسعه و رونق این صنعت نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به سایر بخش‌های اقتصادی کشور دارد.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با بیان آنکه موضوع بیمه و توجه به آن یکی از ارکان اصلی تداوم فعالیت بخش‌های کلیدی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی مانند بخش صنعت است اظهار داشت:‌ به همین علت اجرای طرح‌های مناسب در صنعت بیمه نقش مهمی در ارائه خدمات این صنعت به بخش‌های کلیدی کشور دارد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب