امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 24031 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام تعرفه های جدید سرویس تانوما

خبرایران:با توجه به تفکیک تعرفه ترافیک بین الملل و داخلی، نرخ های جدید سرویس فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (تانوما) اعلام شد.
اعلام تعرفه های جدید سرویس تانوما

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با در نظر گرفتن الزام تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین الملل و حرکت به سمت استقرار شبکه ملی اطلاعات در کشور، سرویس های جدید اینترنت مبتنی بر فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (FTTH) با سرویس های قبلی جایگزین شد.

بر اساس این گزارش ، سرویس تانوما به صورت های پیش پرداخت و پس پرداخت و با توجه به پرداخت هزینه فیبرکشی و تجهیزات توسط مشتری به صورت نقد یا اقساط، به چند بخش مختلف نامگذاری و تقسیم شده است.

سرویس پس پرداخت 2 ساله الماس 1 تا 6 با سرعت های 50 و 100 مگابیت بر ثانیه ، سرویس پس پرداخت مروارید 1 تا 4 با سرعت های 50 و 100 مگابیت بر ثانیه و سرویس پیش پرداخت 6 ماهه زمرد 1 تا 3، طرح های جدید سرویس تانومای شرکت مخابرات ایران هستند.

جزئیات، هزینه و روش ثبت نام هر یک از این سرویس ها به همراه مشخصات ویژه هر طرح در پورتال تجاری شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir درج گردیده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب