امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23982 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همراه اول تنها روابط عمومی ۷ ستاره سرآمدی

خبرایران: در ششمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران، روابط عمومي همراه اول به عنوان تنها روابط عمومي سرآمد ۷ستاره تنديس زرين دريافت كرد.
همراه اول تنها روابط عمومی ۷ ستاره سرآمدی

به گزارش خبرایران از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه در ششمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومي هاي برتر كشور با اهدا تنديس بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد.
در اين همايش كه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزيابي روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومي هاي سرآمد در سه سطح زرين(كسب حداقل ۷۰۰ امتياز)، سيمين(كسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورين(كسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومي همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره (۷۷۲ امتیاز) را كسب كرده بود، ضمن معرفي به عنوان روابط عمومي سرآمد(تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تنديس زرين ۷ ستاره دريافت كرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است. 
گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان هاي مختلف بكار گرفته مي شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب