امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23896 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توانمندی ایران برای جذب گردشگرپزشکی

خبرایران: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی می گوید: ایران توانمندی بالایی در زمینه جذب گردشگر پزشکی دارد که مهمترین آنها خدمات استاندارد و با کیفیت، اقامت مناسب و توانبخشی بیمار است.
توانمندی ایران برای جذب گردشگرپزشکی

به گزارش خبرایران، دکتر سیدتقی نوربخش در همایش تخصصی ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی تامین اجتماعی که با حضور نمایندگان ٣٢ کشور خارجی برگزار شد، افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان دومین تولید کننده درمان می تواند خدمات گسترده ای در این حوزه ارائه دهد.
وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه امکانات گردشگری سازمان تأمین اجتماعی در هگتا(هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی)  جمع شد، اظهار داشت: طرحی که امروز آغاز می شود نتیجه یک سال همکاری است و اجرای این برنامه زمینه ساز توسعه گردشگری سلامت خواهد بود.
دکتر نوربخش ادامه داد: استقرار این طرح منجر به درمان بیماران بیشتری می شود و یک اقدام مستمر و پایدار است وباید آغازی خوب داشته باشد و در جهت شناسایی امکانات کشور ما به درستی انجام شود و آثار و برکت زیادی برای کشور ما خواهد داشت.
وی با اشاره به تشکیل مجموعه هگتا گفت: خوشبختانه در زمینه تامین محل اقامت برای بیماران و خانواده های همراه آنها مشکلی وجود ندارد زیرا هگتا می تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران پزشکی باشد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین خدمات ریلی رجا در اختیار گردشگران سلامت است و همه امکانات با هم افزایی می توانند کیفیت خدمات را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه همه خدمات در یک پکیج می تواند به بیماران گردشگر که برای درمان به ایران می آیند، ارائه شود، گفت: ارائه امکانات یاد شده برای رقابت با بخش خصوصی نیست، بلکه در صددیم بخش خصوصی را در این عرصه فعال کنیم که می تواند موجب سرمایه گذاری در کشور بشود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش آغاز خوبی برای جذب گردشگر پزشکی در کشور باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب