امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23834 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با خاموشی مشعل چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی؛

کاروان ورزشی استان تهران در گروه پسران قهرمان شد

خبرایران: چهارمین المپیاد ورزشی پسران دانشگاه پس از یک هفته رقابت با قهرمانی تهران به پایان رسید.
کاروان ورزشی استان تهران در گروه پسران قهرمان شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی کشور در 8 رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تکواندو، شطرنج،  کاراته و کشتی آزاد با شرکت 804 شرکت کننده در قالب 31 استان کشور به مدت 5 روز در همدان برگزار شد.

سید ابوالفضل تجلی مدیرکل تربیت بدنی و دبیر فنی این دوره از المپیاد در آئین پایانی رقابت ها اعلام کرد: در رده بندی نهایی مسابقات تیم تهران با کسب 124 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد. تیم کرمانشاه با 66 امتیاز دوم شد و همدان نیز با 64 امتیاز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد.

وی افزود: در نتایج تیمی نیز در رشته تنیس روی میز گلستان ، خوزستان و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند، در رشته بدمینتون کرمان، همدان و آذربایجان غربی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته شنا خراسان رضوی قهرمان شد، تهران بر سکوی دوم ایستاد و یزد نیز جایگاه سوم را به دست آورد.

در رشته دو ومیدانی نیز تیم کرمانشاه عنوان نخست را کسب کرد، البرز دوم شد و همدان در مکان سوم قرار گرفت، در تکواندو بوشهر، ایلام و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته کشتی آزاد مازندران بر سکوی نخست ایستاد، تهران و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند و در شطرنج نیز تهران، هرمزگان و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

نهایتاً در رشته کاراته، قزوین قهرمان شد، قم عنوان دوم را کسب کرد و تیم های مرکزی و فارس مشترکاً سوم شدند.

 دبیر فنی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور همچنین اظهار کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی صحنه همبستگی دانشجویان و شناسایی و کشف استعداد ها است.

سید ابوالفضل تجلی اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی حضوری موفق در میادین دانشگاهی کشور را هدفگذاری کرده است و برگزاری المپیادهای درون دانشگاهی بهترین فرصت برای کشف استعدادها است.

سید ابوالفضل تجلی افزود: هدف کلان دانشگاه کسب موفقیت در میادین مهم ملی است و ارتقای جایگاه دانشگاه به عنوان یک دستاورد مهم هدفگذاری شده است.

وی با قدردانی از حمایت و همراهی واحد استانی همدان و مسئولان اجرایی این استان در میزبانی این دوره از رقابت ها گفت: همت بلند همکاران واحد استانی و مسئولان اجرایی استان همدان در برگزاری مطلوب این رقابت ها ستودنی بود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها به لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی برگزار شد و استان های کشور نیز حضوری پرشور در بازی ها داشتند.

در پیکارهای چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که به مدت 5 روز در همدان برگزار شد، 199 قطعه مدال رنگارنگ بین قهرمانان ورزشی توزیع شد.

57 مدال طلا، 57 مدال نقره و 85 نشان برنز در این دوره از رقابت ها توزیع شد و تهرانی ها با 25 مدال بیشترین سهم را داشتند و تیم های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، سمنان و خراسان جنوبی در جدول رده بندی این رقابت ها بدون مدال باقی ماندند.

در مجموع 804 شرکت کننده از 31 استان کشور در این دوره از پیکارهای بخش پسران حضور داشتند.

مرکزی با 58 ورزشکار، گیلان با 55 ورزشکار، همدان و تهران هر یک با 49 ورزشکار به ترتیب بیشترین تعداد شرکت کننده این دوره از رقابت ها را تشکیل دادند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب