امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23826 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گلها 16 سال در صنعت غذای ایران حضورداشته/ کیفیت و سلامت کالاهای گلها تضمینی برای بحث صادرات است

خبرایران: رییس هیات‌مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها با اعلام اینکه این مجموعه افتخار همراهی صنعت غذای ایران را برای سه نسل دارد، گفت: «گلها» 16 سال در صنعت غذای ایران حضور داشته و اوج شکوفایی این صنعت در دهه سوم (از ابتدای دهه 80 تا کنون) بوده که در این دهه تولیدات گلها از 25 کالا به 300 کالا ارتقا یافته است.
گلها 16 سال در صنعت غذای ایران حضورداشته/ کیفیت و سلامت کالاهای گلها  تضمینی برای بحث صادرات است

به گزارش خبرایران، مهدی کریمی تفرشی با اشاره به اینکه گلها اولین کارخانه‌ای است که موفق به کسب پروانه نمک و استاندارد نمک در ایران است، افزود: این مجموعه به عنوان اولین دارنده استاندارد آرد سفید در ایران فعالیت می‌کند؛ گلها اولین کارخانه‌ای بود که محصولات خود را برای میکروب‌زدایی به سازمان انرژی اتمی ارسال کرد.

وی با تاکید بر داشتن نگاه صادراتی بیان کرد: کیفیت و سلامت کالاها  تضمینی برای بحث صادرات است؛ در محصولات ما سعی شده، کمترین استفاده از افزودنی‌ها را داشته باشیم  و برای حفظ ماندگاری از پایین‌ترین درصد افزودنی استفاده می‌کنیم.

رییس هیات‌مدیره مجتمع صنایع غذایی گلها با توجه به اینکه نقش مصرف‌کنندگان محصولات همیشه موضوع قابل اهمیتی است بیان کرد:  هر تغییری که در محصولات و گلها به وجود می‌آید با توجه به خواسته مردم شکل می‌گیرد و می‌توان گفت واحد ارتباط با مشتری و تحقیق و توسعه این برند یکی از موفق‌ترین‌ها در ایران است.

کریمی تفرشی درباره چشم‌انداز گلها در سال‌های آینده بیان کرد: در سال 95 با توجه به اینکه شروع چشم‌اندازهای جدیدی برای مجموعه ما بود، در برخی موارد موفق بودیم اما در برخی از مراحل به دلیل وجود تحریم‌ها به خواسته اصلی خود دست نیافتیم اما در کل می‌توانیم معدل خوبی را برای خود در نظر بگیریم.

صنایع غذایی گلها دارای گواهینامه‌های بزرگ و متنوع بین‌المللی و ملی در ایران است و از کارخانه‌هایی محسوب می‌شود که از نظر تعدد کالا بیشترین محصول را تولید می‌کند.

محصولاتی همچون انواع کنسرو، نمک‌، آرد، پودر کیک، پودرژله، ادویه‌جات، چاشنی، غلات، رشته‌ها، حبوبات، سویا، خشکبار و خلال‌ها از تولیدات صنایع غذایی گلها به شمار می‌روند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب