امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23758 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تبیین سیاست راهبردی موسسه خیریه کهریزک در افق 1400

خبرایران: مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک اولویت­ های این موسسه را مراقبت در منزل­، مراقبت روزانه و نگهداری سالمندان و معلولین در آسایشگاه دانست و بر اهمیت برنامه جامع حمایتی از کودکان عقب مانده ذهنی تأکید کرد.
تبیین سیاست راهبردی موسسه خیریه کهریزک در افق 1400

به گزارش خبرایران از روابط ­عمومی موسسه خیریه­ کهریزک؛ دکتر حسن احمدی خدمت دهی به 2900 مددجوی نیازمند را رسالت بزرگ این موسسه دانست و بر اهمیت حمایت سازمان­ های دولتی در مسیر دشوار زندگی بخشی به جمعیت هدف این موسسه تأکید کرد.

وی که در جمع مسئولین ­سازمان بهزیستی و خیرین مجموعه سخن می گفت ، تصریح کرد:موسسه خیریه کهریزک با توجه به تجربه ارزشمند45ساله خود در نظر دارد در بخش آموزشی و تربیت نیروی انسانی وارد شود . چنانکه در تیرماه 96 موفق شد با آموزش 23 نفر دانشجو در دوره پودمانی مددیاری سالمندی، این فارغ التحصیلان را وارد بازار کار نماید.

وی اضافه کرد :بنا داریم در سال جاری و با همکاری سازمان بهزیستی و دانشگاه جامع علمی – کاربردی ، دانشجویان بیشتری را جهت گذراندن دوره مددیاری سالمندی تربیت نمائیم تا از این منظر بخشی از نیازهای کلان جامعه را در نگهداری از سالمندان و معلولین دارای مشکلات حرکتی رفع نمائیم.

دکتر احمدی با اشاره به سیاست راهبردی موسسه در افق1400 تصریح کرد:برنامه­ های مراقبت در منزل، مراقبت های روزانه و در نهایت نگهداری از سالمندان و معلولین در آسایشگاه، اولویت برنامه کاری موسسه خواهد بود، ضمن آنکه برنامه جامع حمایت و نگهداری از کودکان دارای عقب ماندگی ذهنی در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به پدیده بیماری اوتیسم، یاد­آور شد:متأسفانه امروزه در دنیا و در­کشور ما این بیماری پدیده جدیدی است که مشکلات و معضلات زیادی را برای خانواده­ ها ایجاد نموده است که اگر راه ­کاری مناسب جهت کنترل آن نداشته باشیم  در آینده نزدیک در جامعه به یک معضل بزرگ تبدیل خواهد­شد.

دکتر احمدی ادامه داد:هم اکنون در مرکز کهریزک استان البرز به 46 کودک دارای اختلال طیف اوتیسم خدمات توانبخشی، آموزشی­ و­ نگهداری ارائه می­ گردد، که به ­دلیل شرایط نگهداری خاص و مشکلات فراوان کار بسیار دشوار و پرهزینه ه­ای برای مجموعه به حساب می­ آید.

مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با قدردانی از همه خیرین ارجمندی که در طول سالیان متمادی حامی این موسسه بوده ­اند و نیز حمایت­ های همیشگی مسئولین سازمان بهزیستی­ کشور­­­ که راه ­گشای بسیاری از موانع اجرایی بوده­، تلاش­­ های مستمر همه کارکنان و دست اندرکاران این موسسه را در آینده پیش روی مددجویان تحت پوشش خواستار شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب