امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23756 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح ساختمان اداری – آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک

خبرایران: با حضور انبوهی از دوستداران امور خیر و خیرخواهی، ساختمان اداری – آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح ساختمان اداری – آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط­ عمومی موسسه ­خیریه ­کهریزک­؛ در آستانه میلاد مطهر و منور عاشقان و عارفان امام­ رضا­(ع) و با حضور جمع کثیری از خیرین و حامیان مجموعه­، ساختمان اداری– آموزشی آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح شد.

در آئین افتتاح این ساختمان همچنین آقایان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی­ کشور ، حسین نحوی نژاد معاون­ توانبخشی آن سازمان و جمعی از مسئولین بهزیستی استان و شهرستان ری، میهمانان ویژه این مراسم بودند. اعضاء هیأت مدیره و امناء موسسه خیریه­ کهریزک که رسالت سنگین سیاست­گذاری و برنامه­ ریزی کلان موسسه را عهده دار هستند. مدیر عامل، مدیران و مسئولین آسایشگاه کهریزک جملگی گردهم آمدند تا در این ویژه برنامه شرکت کنند.

دکتر انوشیروان محسنی­ بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اهمیت مشارکت همه جانبه مردمی در حمایت از مراکز خیریه اظهار داشت:

امروز در جمع فرهیختگانی قرار داریم که محبت­، معرفت و عشق را نثار کسانی کرده ­اندکه نیازمند دریافت انواع خدمات مراقبتی­– درمانی هستند.

وی با اشاره به اهمیت­ پرداختن به مقوله­ آموزش تصریح کرد:

موسسه خیریه کهریزک به درجه ای از ارتقاء و توانمندی رسیده است که می­ تواند برای تربیت نیروی­ انسانی مورد نیاز در نگهداری از سالمندان و افرادی که محدودیت­ های حرکتی دارند، اقدامات آموزشی و تربیتی انجام­ دهد.

محسنی بندپی برقراری ارتباط، تعامل و پیاده­ سازی الگوهای برتر در کشور را وظیفه سازمان­ بهزیستی­ کشور دانست و گفت:

دولت باید بستر مناسب را بصورت منظم و سازمان یافته در امر خیر جمعی فراهم نماید، چنان­که تاکنون نیز این هدف بلند­مدت در دستور کار قرار­ داشته است .

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار امیدواری کرد موسسه خیریه کهریزک بتواند در تأمین نیروی انسانی آموزش دیده جهت نگهداری از سالمندان و معلولین تحت پوشش آن سازمان در آینده ای نزدیک همکاری قابل توجه ای داشته باشد.

ساختمان اداری– آموزشی موسسه خیریه کهریزک در 2 طبقه و با زیر بنای 2300 متر مربع توسط خیرین و حامیان این مجموعه ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت. طبقه اول این ساختمان قرار است در اختیار کادر اداری قرار گرفته ، طبقه فوقانی آن جهت آموزش دوره­ های پودمانی (مددیاری سالمندی) در اختیار دانشگاه جامع علمی– کاربردی خواهد بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب