امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23708 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نشست فصلی شورایاران محلات دوازدهگانه منطقه 22 در مجموعه امام علی(ع)

خبرایران: شورایاران محلات دوازدهگانه منطقه 22 در نشست فصلی خود با شهردار منطقه در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) گرد هم آمدند. قمیان قائم مقام منطقه به نمایندگی از مولایی شهردار منطقه در این جلسه حضور پیدا کرد.
نشست فصلی شورایاران محلات دوازدهگانه منطقه 22 در مجموعه امام علی(ع)

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این جلسه دبیران شورایاری محلات ضمن تقدیر و تشکر از همراهی ها و خدمات شهردار منطقه به بیان مهمترین موضوعات در سطح محلات در قالب مشکلات محلی، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در محلات خود پرداختند.

در این جلسه قمیان قائم مقام منطقه در سخنانی با تاکید بر ضرورت تلاش شورایاران در مسیر آشناسازی شهروندان با حقوق و تکالیف شهروندی، تمرکز بر این حوزه را یکی از اولویت‌های کاری شورایاران برشمرد و اظهار کرد: مبنای سیاست گذاری های ما در محلات توسعه و گسترش برنامه های فرهنگی و اجتماعی،آگاهی بخشی به شهروندان از حقوق شهروندی خود و مرتفع نمودن مشکلات آنها است که به لطف خدا تا به امروز با تعاملات خوبی که با مدیران و اعضای شورایاری محلات صورت گرفته ، تا حدودی موفق عمل شده است. در این راه از دغدغه مندی و مطالبه گری شورایاران نسبت به محلات خود بسیار خرسند بوده و در حد توان خود برای کاهش این دغدغه ها تلاش خواهیم کرد.

وی بحث نگهداشت شهر در محلات را یکی از اولویت های کاری  مدیران شهری منطقه برشمرد و گفت: با توجه به تاکیدات موکد دکتر قالیباف شهردار تهران در بحث نگهداشت شهر، اولویت ها در سطح محله و منطقه بحث نگهداشت شهر،رسیدگی به فضای سبز، پاکسازی و پاکیزگی محل عبور و مرور شهروندان و پیگیری مطالبات مردم در محلات است و در بحث نگهداشت به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد. ما گوش شنوا برای شنیدن مشکلات مردم و علاقمند به همکاری با اعضای شورایاری و مدیران محلات در پیشبرد راهبردهای کلان مدیریتی در حوزه های فرهنگی در محلات هستیم.

قائم مقام شهردار منطقه 22 افزود: بسیج، شورایاری و مسجد به عنوان یک مثلث تعیین کننده در محلات به شمار می روند و هیات امنای محلات در این خاکریز فرهنگی باید با در نظر گرفتن ماموریت های فرهنگی و اجتماعی خود که فلسفه وجودی تشکیل این نهاد است، وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

گفتنی است در این جلسه فروتن معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه به تشریح و تبیین فعالیت ها و برنامه های فرهنگی صورت گرفته در محلات با همکاری اعضای شورایاری محلات پرداخت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب