امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2369 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۳:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم خداکرم جلالی؛

منتظری مرجع ملی جنگل شد

خبرایران: طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور دکتر علی اوسط منتظری به عنوان مشاور و مرجع ملی جنگل منصوب شد.
منتظری مرجع ملی جنگل شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ،  طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور دکتر علی اوسط منتظری به عنوان مشاور و مرجع ملی جنگل منصوب شد. متن حکم صادره از سوی خداکرم جلالی بدین شرح است:

 

                                                    بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر علی اوسط منتظری

باسلام و دعاي خير   

 

  نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزشمند جنابعالی در زمینه مباحث جنگل به موجب     این حکم به عنوان مشاور رئیس سازمان و مرجع ملی جنگل منصوب می شوید.

 امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و برنامه ریزی و مدیریت جامع و کارآمد با هماهنگی و معاضدت تمامی مدیران نسبت به هدايت و انجام امور محوله و همکاری و برقراری ارتباط با  مجامع بین المللی بخش جنگل در جهت صيانت   از منافع ملي   و پیشبرد اهداف خطیر سازمانی موفق و مويد باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد برنامه های دولت  تدبیر و امید درحوزه منابع طبیعی از خداوند قادر مسئلت دارم.

 

خداکرم جلالی

معاون وزیر و رئیس سازمان

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب