امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23683 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد؛

زمان برگزاری آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت

خبرایران: دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از برگزاری آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در روز 15 مرداد خبر داد.
زمان برگزاری آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از برگزاری آزمون کتبی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در روز 15 مرداد خبر داد.

وی با اعلام خبر افزود: دانشجویان، کارکنان و مدرسانی که در بخش کتبی جشنواره ثبت نام کرده اند می بایست روز یکشنبه 15 مردادماه ساعت 10 صبح با مراجعه به سایت اصلی دانشگاه به آدرس www.uast.ac.ir در آزمون کتبی شرکت نمایند.

بهرامی نسب خاطر نشان کرد: این آزمون از ساعت 10 صبح لغایت 24 شب همان روز فعال خواهد بود ضمن اینکه مهلت آزمون متقاضیان محدود بوده و از لحظه ورود به سایت آزمون کتبی، شروع و محاسبه می گردد.

وی در پایان اظهار داشت: قریب به 15 هزار دانشجو ، مدرس و کارمند دانشگاه در سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره دوازدهم، 33 درصد رشد یافته است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب