امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23637 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نام باشگاه نفت باید تغییر کند؛

پاسخ شرکت ملی نفت به اعتراض سیدجلال و بیرانوند

خبرایران: شرکت بهنام پیشروی کیش، مالک جدید متعهد به پرداخت مطالبات بازیکنان تیم نفت تهران است .
پاسخ شرکت ملی نفت به اعتراض سیدجلال و بیرانوند

به گزارش خبرایران، پس از یک سال و اندی جنجال درباره مطالبات باقی مانده بازیکنان سابق نفت که چهره های مهمی مثل علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی نیز در میان آنها وجود دارد، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی طرح ابهام هایی درباره تیم واگذار شده نفت تهران و به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
 در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند باشگاه ورزشی نفت در تاریخ ۹۵/۴/۸ پس از طی مراحل قانونی به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار گردیده و از همان تاریخ باشگاه در اختیار این شرکت قرار گرفته و عزل و نصب مدیران نیز توسط آن باشگاه صورت گرفته است.
در قرارداد فروش باشگاه به صراحت آمده است که پرداخت دیون باشگاه و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی کلاً به عهده خریدار (شرکت بهنام پیشرو کیش) است و این شرکت متعهد است که نام باشگاه را تغییر داده و از عنوان «نفت» استفاده نکند.
با توجه به واگذاری ۱۰۰ درصد سهام باشگاه نفت تهران، شرکت ملی نفت ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی نداشته و خریدار باشگاه ضمن تعهد در قبال سهامداران باشگاه در قبال اشخاص حقیقی و حقوقی طلبکار نیز متعهد و مسئول است.
به این ترتیب طلبکاران نفت تهران باید مطالبه خود را از شرکت بهنام پیشرو پیگیری کنند . البته بهنام پیشرو نیز تا به حال پاسخ بازیکنان و کادر سابق نفت را نداده و البته از فصل گذشته نیز مبلغی را به کادر جدید متعهد است . 
با کنار کشیدن شرکت نفت ، کار نفتی های سابق برای دریافت طلب ها سخت تر هم شده است .

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب