امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23533 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتشار فراخوان نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان

خبرایران :فراخوان نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان منتشر شد.
انتشار فراخوان نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان، به همت بنیاد ملی مدو لباس کشور و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران برگزار می‌شود.

این جشنواره بر آن است تا با توجه به خلاء موجود در طراحی پارچه و لباس کودکان و نوجوانان و حساسیت و اهمیت این گروه در بخش صنعت پوشاک، همچنین نیاز شدید به طرح پارچه و لباس، الگوی مناسب و کیفیت مطلوب دوخت در این عرصه، فرصتی برای گردهمایی و شناسایی نیروهای متخصص و کارآمد و فضای رقابتی سالم و تخصصی در بین فعالان این حوزه، در جهت حمایت از طراحان و تولیدکنندگان این عرصه فراهم آورد تا با ارائه آثار خود، سهمی در توانمندی صنعت پوشاک کودک و نوجوان داشته باشند.

قرار است این رویداد در هفت بخش شامل طراحی پارچه، طراحی لباس، نمایش لباس‌های اجرا شده، کارگاههای آموزشی، گفتگو و نشست، بخش صنعت و تولید و مسابقه زنده تیمی برگزار شود.

علاقه مندان می‌توانند متن کامل فراخوان نخستین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان را در سایت رسمی بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی www.iranmode.com مشاهده کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب