امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23521 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توسعه شبکه های آبرسانی در منطقه 15

خبرایران:معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه15، از توسعه شبکه های آبرسانی فضاهای سبز شهری و جنگلکارهای در این محدوده خبر داد.
توسعه شبکه های آبرسانی در منطقه 15

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس نوروزی با اعلام خبر فوق افزود: این عملیات به منظور حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف ‌آب اجرا و به همین منظور  6 هزار متر لوله گذاری و آبیاری قطره‌ای احداث شده است.

به گفته وی اکنون این عملیات در جنگلکاری های بی بی شهر بانو و شهید آوینی انجام شده وبه بهره برداری رسیده است.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به احداث مخازن ذخیره آب افزود: این مخازن در بوستان های نیلوفر به حجم500 متر مکعب، ولیعصر به حجم 600 مترمکعب، خلیج فارس به حجم 250 مترمکعب و در  بزرگراه شهید  شوشتری با 500 مترمکعب احداث شد و اکنون در حال بهره برداری است.

مهندس نوروزی در ادامه به خط انتقال مخزن آب  از بوستان سروناز به بزرگراه شهید شوشتری اشاره و خاطر نشان کرد: این عملیات به طول هزار متر در حال انجام است.

وی در پایان یادآور شد:  شبکه آبرسانی جنگلکاری های پشت دانشگاه آزاد اسلامی درشهرک  قیامدشت نیز به طول هزار متر در حال احداث است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب