امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23511 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درنشست خبری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی اعلام شد؛

سیدی : برندسازی ازجمله مهمترین اهداف درمجوعه شهرآفتاب است/ توماس دوزه: استراتژی ما با برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی در ایران رابطه تجاری خوب با ایران در دراز مدت است

خبرایران: مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی شهرآفتاب گفت: برندسازی ازجمله مهمترین اهداف درمجوعه شهرآفتاب تاکنون بوده و ما به دنبال آن هستیم که نمایشگاه‌های جدید و معتبر روز دنیا را به کشور بیاوریم تا به صنعت و تجارت ایران کمک کرده باشیم.
سیدی : برندسازی ازجمله مهمترین اهداف درمجوعه شهرآفتاب  است/ توماس دوزه: استراتژی ما با برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی در ایران رابطه تجاری خوب با ایران در دراز مدت است

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«اولین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی» صبح امروز دوشنبه ۲ مرداد ماه 1396 با حضور«دکترسید محمد سیدی» مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی شهرآفتاب، «توماس دوزه» قائم مقام نمایشگاه اینترپک آلمان، «حامد ایرانی» مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس، «نصیربهزاد» مدیرروابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار ودراین نشست خبری «دکتر سید محمد سیدی» مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی شهرآفتاب اظهارداشت: شهرآفتاب با زیرساخت‌های خوبی که فراهم کرده است می‌تواند نمایشگاه‌های بزرگ را میزبانی کند. مشکلات در تمامی مجموعه‌ها وجود دارد در شهرآفتاب نیز دیده می‌شود و اما به طور چشمگیر مشکلی وجود ندارد و امکانات برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی دراین مجموعه به خوبی وجود دارد و دراین خصوص جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی شهرآفتاب تصریح کرد: اهداف شهرآفتاب برای برگزاری رویدادهای مختلف نمایشگاه مانند بین المللی چاپ و بسته‌بندی بسیار بلند مدت بوده وتلاش ما این است که در رویدادهای مختلف بتوانیم به برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه های گوناگون کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما تجربه برگزاری نمایشگاه AMB را در شهرآفتاب در هفته های گذشته با همکاری مشترک ایران و «مسه اشتوتگارت» در حوزه صنایع و ماشین‌آلات فلزکاری داشتیم که بازخورد بسیار قابل قبولی درسطح کشورو همچنین از سوی بازدید کنندگان محترم داشت.

سیدی عنوان داشت: برندسازی ازجمله مهمترین اهداف درمجوعه شهرآفتاب تاکنون بوده و ما به دنبال آن هستیم که نمایشگاه‌های جدید و معتبر روز دنیا را به کشور بیاوریم تا به صنعت و تجارت ایران کمک کرده باشیم.

وی یادآورشد: Pacprocess و IPAP دومین نمایشگاه برند مجموعه شهرآفتاب هستند و امیدواریم در آینده این دو رویداد باعث شکوفایی در حوزه چاپ و بسته‌بندی شوند و بتواند نمایشگاه های بسیار خوبی باشند و مردم و متخصصین هم از آن استقبال خوبی داشته باشند.

 

دوزه: استراتژی ما در برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی ایران رابطه تجاری دراز مدت خوب با ایران است

توماس دوزه قائم مقام نمایشگاه اینترپک آلمان نیزدر ادامه این نشست خبری طی سخنانی اظهارداشت: نمایشگاه «مسه دوسلدورف» درسال ۱۹۴۷ در شهر دوسلدورف آلمان فعالیت خود را آغاز و امروزه مساحت ۲۶۲ هزار و ۴۰۰ متر مربعی را پوشش می‌دهد.

دوزه ابرازداشت: نمایشگاه «مسه دوسلدورف» تا امروز ۷ شرکت زیر مجموعه در نقاط مختلف دنیا دارد و مهمترین نمایشگاه‌های دنیا ازجمله «اینترپک»، «دروپا»، «مدیکا» و«بوت شو» را میزبانی می‌کند و اینترپک بزرگترین رویداد بسته‌بندی در دنیا به شمار می‌آید که هر 3 سال یکبار در نمایشگاه مسه دوسلدورف برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: برای نمایشگاه «مسه دوسلدورف» استراتژی خاصی در نظر گرفته شده که طی آن اینترپک بازارهای مستعد را شناسایی و نمایشگاه‌های مشابه را در آن برگزار می‌کند و ایران به عنوان کشوری که بازاری ۸۰ میلیونی در داخل و یک بازار ۴۰۰ میلیونی در منطقه را در اختیار دارد می‌تواند یک محور اصلی برای نمایشگاه اینترپک در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا باشد.

قائم مقام نمایشگاه اینترپک آلمان افزود:استراتژی ما بر این اساس است که با برگزاری این نمایشگاه در ایران رابطه تجاری خوبی با این کشور در دراز مدت داشته باشیم و نمایشگاه Pacprocess به عنوان هشتمین زیر مجموعه اینترپک برای نخستین بار در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد. همزمان با این نمایشگاه، رویداد IPAP نیز داریم که زیر مجموعه دروپا آلمان به حساب می‌آید.

وی عنوان داشت: محل برگزاری رویداد، زمان خوب در تقویم جهانی برای این نمایشگاه، جمع شدن تمام صنایع در منطقه در یک نقطه و ایجاد رابطه بلندمدت با ایران در حوزه تجارت، از جمله مهم‌ترین دلایل برای حضور در ایران و برگزاری این رویداد می باشد.

 

 ایرانی: ۸ اتحادیه جهانی چاپ و بسته‌بندی ازاولین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی حمایت می‌کنند

حامد ایرانی مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس و مجری برگزاری این رویداد، در ادامه این نشست خبری طی سخنانی اظهارداشت: نمایشگاه pacprocess و IPAP که تحت نظارت مسه دوسلدورف برگزار می‌شود فضای ۳۰ هزارمتری را پوشش خواهد داد. البته از این میزان ۱۱ هزار مترفضای مفید نمایشگاهی است.

ایرانی ابرازداشت : نمایشگاه Pacprocess زیر مجموعه اینترپک شناخته می‌شود و بیشتر در زمینه بسته‌بندی و فرآوری بسته‌های غذایی، دارویی فعالیت خواهد داشت. نمایشگاه IPAP زیر مجموعه‌ای از نمایشگاه دروپا به حساب می‌آید و در زمینه چاپ و بسته‌بندی فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس ادامه داد: نمایشگاه Pacprocess و نمایشگاه IPAP در کنار هم در مهرماه و در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شوند وامیدواریم این دو رویداد بتوانند به صنعت چاپ و بسته‌بندی کمک کنند.

وی در پایان گفت: ۸ اتحادیه جهانی چاپ و بسته‌بندی از این رویداد حمایت می‌کنند و قصد داریم برای نخستین بار پاویون ICM به عنوان محلی برای شرکت‌های کارتن ساز در نظر بگیریم تا فعالان این حوزه در کشور با خیال آسوده در نمایشگاه حاضر شوند و شاید در آینده این پاویون به تنهایی تبدیل به یک رویداد جداگانه شوند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۶ ، با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان توسط شرکت برساز رویداد پارس در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب