امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23399 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای دومین دوره پویش فرهنگ ترافیکی «از خودمان شروع کنیم» در منطقه ۱۶

خبرایران: دومین دوره پویش فرهنگ ترافیکی «از خودمان شروع کنیم» در قالب اجرای نمایش های خیابانی در منطقه ۱۶ آغاز شد.
اجرای دومین دوره پویش فرهنگ ترافیکی «از خودمان شروع کنیم» در منطقه ۱۶

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، معاون حمل ونقل وترافیک این منطقه گفت : این برنامه سه شنبه ها و پنج شنبه ها ی هرهفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در میدان نازی آباد و تقاطع خیابان های شهید بابائی –شهید رجائی اجرا می شود.

مجید سلمانی با بیان اینکه اجرای این دوره تا اول شهریور ادامه دادرد افزود: پویش فرهنگ ترافیکی "از خودمان شروع کنیم " بر شعارهای ((احترام به عابر پیاده ))، ((برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم )) و ((پنجشنبه های پاک)) و....تاکید دارد.

معاون حمل ونقل وترافیک۱۶ هدف از برگزاری این پویش را  اصلاح و افزایش فرهنگ ترافیک در حوزه حقوق عابر پیاده و توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه عنوان کرد .

پویش فرهنگ ترافیکی  "از خودمان شروع کنیم " به همت معاونت آموزش و سازمان حمل ونقل وترافیک و معاونت حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با برگزاری ۳۶۰ برنامه روزانه نمایشهای خیابانی در نقاط مختلف تهران با هدف تلاش همگانی در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک اجرا می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب