امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23354 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعضاء جمعیت هلال احمر؛

امداد و نجات واقعی را می توان هرروز در کهریزک دید

خبرایران : به باور اعضاء جمعیت جوانان هلال احمر ارائه خدمت به مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، انرژی مضاعف و توانی‌خاص را می طلبد.
امداد و نجات واقعی را می توان هرروز در کهریزک دید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه، میزبان جمعی از بانوان عضو جمعیت جوانان هلال احمر شدند.

این امدادگران جوان به تمامی بخش های این خانه بزرگ سرزدند و هم صحبتی با پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و معلولین جوان را در برنامه یک روز حضور خود در کهریزک قرار دادند.

سلطانی هماهنگ کننده این گروه امدادگر، در حاشیه حضور خود و همراهانش  به خبرنگار کهریزک گفت:

همه این جوانان بخوبی با امداد و امدادگری آشنا هستند، اما یکایک آنان در همین حضور چند ساعته به این باور رسیدند که امداد و نجات واقعی را میتوان به عینه و روزانه در کهریزک مشاهده کرد.

سلطانی اضافه کرد:

رسیدگی به بیمارانی که کمترین توانی در زندگی خود ندارند، درک والا و انرژی مضاعفی می خواهد به ویژه آن افرادی که بصورت ثابت برروی این تخت ها خوابیده و نیازمند نگهداری و سرویس دهی 24 ساعته هستند.

هماهنگ کننده بانوان عضو جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد: این دیدارها بتواند تأثیرات مختلف را در اذهان جوانان بگذارد که عمده تأثیرات را می توان به نگهداری از بزرگان خانه تا حد امکان در جمع خانواده دانست.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب