امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23350 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لذت نوشیدن یک لیوان قهوه با کپسول قهوه

خبرایران: چای و قهوه از متداول ترین نوشیدنی هایی هستند که روزانه مردم سراسر دنیا از آن استفاده می کنند وبرای رفع تشنگی در کنار تمام خواص طبیعی آن از آن ها بهره می برند
لذت نوشیدن یک لیوان قهوه با کپسول قهوه

چای و قهوه از متداول ترین نوشیدنی هایی هستند که روزانه مردم سراسر دنیا از آن استفاده می کنند وبرای رفع تشنگی در کنار تمام خواص طبیعی آن از آن ها بهره می برند.این دو محصول در هر منطقه به روش خاص خود تهیه می شود و مردم از آنها لذت می برند. امروزه بسیاری از محصولات تهیه شده اند تا براساس ذائقه بتوانید از آنها استفاده کنند.

برای مثال بسیاری از مردم با چای سبز آشنا شده و ذائقه خود را به سمت این چای مفید و گوار را برده اند این نشان دهنده تغییر مدل رژیم غذایی هموطنان می باشد . اما در ادامه قصد داریم تا در مورد محصولات جدید که از قهوه تهیه می شوند برای شما مطلبی را بیان کنیم تا ببینید که کپسول قهوه چیست و چه کاربردی دارد.

 

http://www.nutritionmagazine.ir/wp-content/uploads/2017/07/Green-tea.jpg

چای سبز

حتما تاکنون نام قهوه های آماده و فوری به گوشتان خورده و یا حداقل یک باز از آن ها استفاده کرده اید. اما کپسول های قهوه کمی با قهوه های آماده فرق دارند. کپسول قهوه یک فناوری بسیار مدرن است تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن قهوه خود را آماده کنید. به جرات می توان گفت کپسول قهوه تحولی چشم گیر در صنعت قهوه استو باعث شده تا قهوه ای با کیفیت و عالی را بتوانید تهیه کنید، استفاده از این محصول برای کافه ها و رستوران ها بسیار مناسب بوده و بسیار به صرفه می باشد.

کپسول قهوه قهوه هایی هستند که در بسته بندی های استانداری قرار دارند. این بسته بندی ها میزان مشخصی پودر قهوه را در خود جای داده اند. شما می توانید با استفاده از کپسول های قهوه در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون داشتن هیچگونه مهارتی در زمینه درست کردن قهوه ، قهوه ی خود را آماده کرده و نوش جان کنید.این قهوه اسپرسو به خوش طعمی و خوش عطری قهوه هایی است که یک باریستای نیمه حرفه ای آماده می کند.

 

http://www.nutritionmagazine.ir/wp-content/uploads/2017/07/Coffee-capsule.jpg

 کپسول قهوه

ساختار یک کپسول قهوه از درپوشی از جنس آلومینیوم، فیلتر بالایی،بدنه اصلی از جنس پلاستیک یا آلمینیوم که حاوی پودر قهوه است و فیلتر زیرین است. جالب است بدانید در همه کپسول های قهوه فیلتر بالایی وجود ندارد.

کپسول های قهوه به انواع مختلف کپسول قهوه نسپرسو،کپسول دولچه گوستو و پد قهوه تقسیم می شود که در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از این انواع کپسول ها خواهیم پرداخت .

کپسول قهوه نسپرسو و سازگار با دستگاه های نسپرسو

شرکت نسپرسو ابداع کننده کپسول های قهوه است که اسم این کپسول هم از نام این شرکت گرفته شده است. این شرکت سوئیسی کپسول های قهوه خود را از جنس آلمینیوم می سازد. هدف این کار علاوه بر حفظ طمع و عطر قهوه این است که کپسول های آلمینیومی راحت تر بازیافت می شود.این شرکت سویسی برای بازیافتی ساختن این کپسول ها همکاری های زیادی با اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت داشته است. کپسول های نسپرسو  معمولا دارای وزن استاندارد 5 گرم هستند که  این وزن برای یک شات قهوه اسپرسو مناسب است. دانستن این نکته اهیمت دارد که این نوع کپسول ها به خاطر شکل ظاهریشان باید در دستگاه های مخصوص قرار گیرند.

 

http://www.nutritionmagazine.ir/wp-content/uploads/2017/07/Coffee-capsule1.jpg

 کپسول قهوه

کپسول دولچه گوستو

کپسول های دولچه گوستو دارای مقداری ( تقریبا 7 گرم) پودر قهوه هستند. جالب هاست بدانید  شرکت ابداع کننده این کپسول ها در یک اقدام خلاقانه کپسول های حاوی پودر شیر، پودر کاکائو، انواع دمنوش و چای را هم به بازار عرضه کرده اند. دقت کنید برای تهیه نوشیدنی از کپسول های دولچه گوستو بایستی از دستگاه های مخصوص دولچه گوستوی نسکافه (Nescafe Dolce Gusto)   استفاده شود.

 

http://www.nutritionmagazine.ir/wp-content/uploads/2017/07/Coffee-capsule2.jpg

 کپسول قهوه

پَد قهوه

پد قهوه به کیسه ای کاغذی گفته می شود که حاوی مقداری مشخص پودر قهوه است،اما برای استفاده از این پد ها نیز باید از دستگاه های مخصوصی استفاده کرد. لازم است بدانید هر پد قهوه را تنها یک بار و برای یک فنجان قهوه می توان استفاده کرد.

 

منبع:

http://www.nutritionmagazine.ir

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب