امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23249 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور نویسنده اثر؛

کتاب «مهارتهای زندگی در سیره نبوی» نقد و بررسی می شود

خبرایران: نشست نقد وبررسی کتاب «مهارتهای زندگی در سیره نبوی» با حضور «محمدرضا شرفی » نویسنده اثر ، روز یکشنبه 25 تیر در کتابخانه عمومی پیروزی شهر تهران برگزار می شود.
کتاب «مهارتهای زندگی در سیره نبوی» نقد و بررسی  می شود

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ نشست نقد و بررسی کتاب «مهارتهای زندگی در سیره ی رضوی» با حضور محمدرضا شرفی نویسنده کتاب و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا مهکام منتقد روز یکشنبه 25 تیر در کتابخانه پیروزی برگزار می‌شود.

این کتاب با نگاهی پژوهشگرانه و تأمل‌برانگیز در آموزه‌های دینی، راهبردهایی کلی و فراگیر را مطرح می‌کند که برای هر زمان و مکان پاسخگوست.

این اثر به اندیشه و سیره علمی و عملی امام رضا(ع) در عرصه‌هایی نظیر مطالعات کاربردی دین و روان، مهارتهای ذهنی-شناختی، مهارت‌های ارتباطی-اجتماعی و مهارتهای خانوداگی-تربیتی پرداخته است.

نشست نقد و بررسی این کتاب روز یکشنبه 25تیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کتابخانه عمومی پیروزی واقع در انتهای خیابان پیروزی، میدان کلاهدوز، پارک پیروزی برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب