امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23223 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانوان محجبه شمال تهران تجلیل شدند

خبرایران : به منظور ارتقا سطح بینش دینی دختران و بانوان و تبيين ، ترويج وگسترش فرهنگ عفاف وحجاب ، بانوان محجبه شمال تهران تجلیل شدند.
بانوان محجبه شمال تهران تجلیل شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سودابه هاشم نژاد مدیر اداره بانوان شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: ترویج عفاف و حجاب به منظور سالم سازی جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی بانوان نسبت به نقش موثر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده از اهداف و برنامه های کلان اداره امور بانوان است بر همین اساس بانوان محجبه ، فعال و عضو کانون های تسنیم محلات معرفی و از آنها تجلیل شد.

وی گفت: براساس نام گذاري روزهاي هفته عفاف و حجاب که از 17 تیرماه آغاز و تا 23 تيرماه ادامه داشت بیش از 70 برنامه فرهنگی ، اجتماعی با همکاری خانه های خانواده و سبک زندگی محلات 27 گانه، پایگاه های بسیج سطح منطقه و ... در شمال تهران برگزار شد.

هاشم نژاد افزود: این برنامه ها شامل همایش، کارگاه، اردو، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از بانوان محجبه، برپایی نمایشگاه، پخش فیلم، بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف بوستان بهشت مادران، برپایی غرفه حجاب همراه با مشاوره فردی مذهبی در آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، هماهنگی با  بانوان مبلغ جهت سخنرانی و تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین بانوان و  دختران،برگزاری مسابقه و  اهداء جوایز به برندگان مسابقه  و ... بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب