امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23198 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مردان نقره ایی معضل اعتیاد را به نمایش کشیدند

خبرایران: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی مردان نقره ایی در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش درآوردند.
مردان نقره ایی معضل اعتیاد را به نمایش کشیدند

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ارتقاي سلامت رواني - اجتماعي جامعه منوط به توانمندسازي شهروندان آن است و با توجه به اينکه سوء مصرف مواد يک فرآيند طولاني است بايد آموزش های اوليه در همان سنین کودکی آغاز شود تا جامعه به واکسيناسيون اجتماعي نائل شود.

وی افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای تلاش جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ،مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به شهروندان در ایستگاه مترو تجریش نمود.

کارگران افزود: غرفه مذکور از  17 لغایت 21 تیرماه از ساعت 9 الی 17 با حضور مشاوران و روانشناسان جهت ارائه مشاوره، راهنمایی، اطلاع رسانی و... بر پا بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضور silver  Man یا همان مردان نقره ای از دیگر برنامه ها بود که به صورت نمایشی اقدام به  آگاه سازی شهروندان از عواقب اعتیاد و راهنمایی آنها جهت دریافت مشاوره به جایگاه استقرار کارشناسان آسیبهای اجتماعی نمودند.

وی خاطر نشان کرد:  در کنار غرفه هفته مبارزه با مواد مخدر، غرفه مقابله با کار کودکان کار نیز دایر بود و  گروه نمایش سازمان خدمات اجتماعی در میدان قدس اقدام به اجرای نمایش خیابانی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص آسیبهای ناشی از کار این کودکان  نمود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب