امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23196 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در منطقه 15

خبرایران: دیدار پایانی و مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری منطقه 15 به نام یادواره شهید والامقام حسن طهرانی مقدم برگزار و تیم افسریه جنوبی قهرمان شد.
اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این مسابقات 121 تیم از محلات در رده سنی بزرگسال به مدت یک ماه  با  يکديگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی در دیدار فینال تیم افسریه جنوبی به مصاف تیم بروجردی رفت که در پایان تیم افسریه جنوبی با پیروزی در این دیدار موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات به صورت تک حذفي در مجموعه های ورزشی آزادگان، شهید بروجردی، شهدای مشیریه و قیامدشت هر شب بعد از افطار تا 12 شب برگزار شده است.

برپایه این گزارش، مراسم اختتامیه با حضور معاونین اجتماعی و فرهنگی، توسعه منابع انسانی منطقه و مدیر محلات سازمان ورزش شهرداری تهران  برگزار و  به تیم های برتر کاپ قهرمانی به همراه جوایز اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب