امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23165 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای اعلام کرد؛

AFC برای حذف نفت دست به کار شد!/ نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بدهی های خود را پرداخت کنند

خبرایران:فدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای اعلام کرد که نمایندگان ایران در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا باید تمام بدهی های خود را پرداخت کنند.
AFC برای حذف نفت دست به کار شد!/ نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بدهی های خود را پرداخت کنند

به گزارش خبرایران ، فدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو تنها تا تاریخ 9 شهریورماه برای تسویه حساب ود فرصت دارند و اگر موفق به این کار نشوند، جواز حضور در مسابقات فصل بعد را از دست خواهند داد.
AFC به تیم های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا پایان ماه اگوست فرصت داده تا برای پرداخت بدهی های خود اقدام کنند و این اولتیماتوم اتفاقی است که می تواند به ضرر نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی تمام شود. پرسپولیس، نفت تهران، استقلال و تراکتورسازی چهار نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فصل آینده هستند که هر چهار تیم بدهی های داخلی بسیار بالایی دارند و با توجه به بودجه سالیانه آنها سال های زیادی طول خواهد کشید تا این بدهی ها تسویه شود.هر چند دو باشگاه سرخابی پایتخت پیش از شروع فصل با تسویه بدهی های خارج موفق شدند مجوز ثبت بازیکنان خارجی را دریافت کنند اما تراکتورسازی و نفت تهران بدهی های خارجی بسیار بالایی دارند.
با این وجود اما فدراسیون فوتبال آسیا در این اخطاریه تنها به کلمه "بدهکاری" اشاره کرده است. پرداخت بدهی مالیاتی، هزینه ترانسفر، دستمزد بازیکنان و مربیان و غیره آیتم هایی است که در این نامه به آن اشاره شده اما AFC اعلام نکرده که نمایندگان  فوتبال ایران باید کدام بدهی های خود را برای دریافت مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کنند؛ اتفاقی که می تواند با توجه به شرایط بد مالی منتج به حذف تمامی نمایندگان ایران از مسابقات آسیایی شود.

این چهار باشگاه نزدیک به 45 روز برای تسویه حساب بدهی های خود زمان پیش رو دارند و این زمان مطمئنا بیش از همه برای نفت تهران حائز اهمیت است. نفتی ها بدهی های داخلی و خارجی سنگینی دارند و با نا مشخص بودن شرایط مالی این باشگاه این تیم در بلاتکلیفی به سر می برد.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب