امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23150 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر همتی در مجمع صندوق تامین خسارت های بدنی؛

صندوق در کاهش دغدغه های صنعت بیمه نقش موثری داشت

خبرایران: دکتر همتی رئیس کل بیمه مرکزی در مجمع صندوق تامین خسارت های بدنی گفت:صندوق در کاهش دغدغه های صنعت بیمه نقش موثری داشت.
صندوق در کاهش دغدغه های صنعت بیمه نقش موثری داشت

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، صبح امروز، مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر دادگستری، معاون اقتصادی دادستانی کل کشور و سایر اعضاء مجمع و هیات نظارت و مدیرعامل صندوق برای بررسی صورت های مالی و عملکرد در محل صندوق تامین خسارت های بدنی برگزار شد.
دکتر همتی رئیس کل بیمه مرکزی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری های صندوق تامین خسارت های بدنی گفت: با تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث و افزایش تعهدات صندوق و ارتباط خوب آن با بیمه مرکزی و سایر ارکان های صنعت بیمه توانست در کاهش دغدغه های صنعت بیمه به خصوص در حوزه خسارت های جانی ناشی از تصادفات رانندگی و پرونده بیمه توسعه موثر باشد.
دکتر همتی از پرداخت سالانه ۳ میلیارد دلار خسارت رانندگی به عنوان سوخت ملی یاد کرد و گفت: با توجه به اختصاص ۲ درصد منابع صندوق به بخش تبلیغات، انتظار میرود صندوق تامین خسارت های بدنی در این حوزه با برنامه ریزی نسبت به تحقیق در خصوص علل تصادفات و اطلاع رسانی راهکارهایی برای کاهش تصادفات رانندگی و اشاعه فرهنگ صحیح رانندگی و رعایت ایمنی با همکاری صدا و سیما و بهره گیری از شبکه های اجتماعی اقدام نماید.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر زیان های ناشی از تصادفات بسیار بالاست و با افزایش ایمنی وسایل نقلیه فقط تعداد کشته ها کاهش یافته و در مقابل تعداد مجروحین و معلولین افزایش یافته است.
 رئیس کل بیمه مرکزی در پایان اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای راکبان موتورسیکلت را گامی موثر در راستای کاهش آسیب های مالی و اجتماعی ناشی از تصادفات راکبان موتورسیکلت فاقد بیمه دانست و گفت: امیدوارم اهمیت این موضوع از سوی سایر نهادهای مرتبط نیز درک شود تا بتوانیم به صورت کار گروهی جامعه هدف خود را گسترده تر کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب