امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23143 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رایتل تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی خود را به دقیقه‌ای 299 ریال رساند

خبرایران:پس از اعلام کاهش تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی ایرانسل به دقیقه‌ای 333 ریال، رایتل با کاهش چشمگیر تعرفه مکالمات برای مشترکین سیم کارت های دائمی خود، این تعرفه را به دقیقه‌ای 299 ریال رساند.
رایتل تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی خود را به دقیقه‌ای 299 ریال رساند

به گزارش خبرایران، با کاهش تعرفه مکالمات مشترکین سیم کارت های دائمی رایتل به دقیقه ای 299 ریال، این اپراتور عملا پایین ترین تعرفه مکالمه تلفن همراه کشور را به مشترکین دائمی خود و مشترکین سیم کارت های دائمی سایر اپراتورها که به این اپراتور ترابرد میکنند عرضه کرد.

هفته گذشته، ایرانسل با برپایی یک نشست خبری از کاهش تعرفه مکالمه سیم کارت های دائمی خود از دقیقه ای 499 ریال به دقیقه ای 333 ریال و کاهش قیمت سیم کارت دائمی به 60 هزار تومان با قابلیت خرید اقساطی طی سه ماه خبر داده بود.

در حال حاضر تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه (همراه به همراه و همراه به تلفن ثابت) از طریق سیم کارت های دائمی همراه اول 570 ریال و برای تماس با سایر اپراتورها دقیقه ای 625 ریال است. این در حالی است که این تعرفه برای هر نوع تماس داخل و خارج شبکه از طریق سیم کارت های دائمی ایرانسل دقیقه ای 333 ریا و از طریق سیم کارت های دائمی رایتل 299 ریال محاسبه می شود.

تعرفه ارسال پیامک با نوشتار انگلیسی از طریق سیم کارت های دائمی همراه اول 232ریال، از طریق سیم کارت های دائمی ایرانسل 160 ریال و از طریق سیم کارت های دائمی رایتل 159 رایل به ازای هر پیامک محاسبه میشود. این تعرفه برای ارسال پیامک با نوشتار فارسی از طریق سیم کارت دائمی همین اپراتورها به ترتیب 99 ریال برای همراه اول، 89ریال برای ایرانسل و 88 ریال برای رایتل می باشد. 

تعرفه مصرف آزاد هر کیلوبایت دیتا برای مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول، ایرانسل و رایتل 4 دهم ریال و برای مشترکین دائمی رایتل در ساعات کاهش مصرف یک دهم ریال محاسبه می شود.

rightel postpaid new tariff 96-4-20.jpg

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب