امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23098 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساختار مدیریتی فعلی تامین اجتماعی بی نظیر است

خبرایران:نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مثبت سازمان تامین اجتماعی طی ٤سال اخیر گفت: تعامل با مردم و حل مشکلات آنان، ویژگی اصلی این سازمان در دولت یازدهم محسوب می شود و ساختار مدیریتی فعلی تامین اجتماعی بی نظیر است.
ساختار مدیریتی فعلی تامین اجتماعی بی نظیر است

دکتر معصومه آقاپور علیشاهی در گفتگو با ستاد خبری روابط عمومی به مناسبت هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی سازمان تامین اجتماعی به ویژه دکتر نوربخش و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان، همواره همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگیر مردم بوده اند.
وی با اشاره به اقدامات مثمرثمر سازمان تامین اجتماعی درخصوص بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان گفت: تامین اجتماعی با بازرسی صحیح و نظارت مداوم، در رفع مشکلات این قشر محروم تلاش های فراوانی کرده است.
دکتر آقاپور علیشاهی افزود: دکتر نوربخش با مدیریت عالی و نظارت مستمر بر عملکرد زیر مجموعه این سازمان، رسوب های مدیریتی را زنگ زدایی نمود در حالیکه بسیاری از ارگانهای مشابه، همچنان در لایه ای ضخیم از رسوب و مشکلات گرفتارند.
وی خواستار بیمه شدن زنان شاغل در کارگاه های کوچک روستایی شد و گفت: از سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم همانطور که برای کارگران ساختمانی، بیمه ای تعریف شده است، برای اینگونه از زنان نیز طرحی تصویب شود که این قشر آسیب پذیر که از هیچگونه حمایتی برخوردار نیستند نیز، تحت پوشش حمایت های سازمان تامین اجتماعی قرار گیرند.
وی ادامه داد: شهرستان شبستر ١٣٠ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ٣٥ هزار نفر از آنان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
آقا پورعلیشاهی افزود: همچنین خواستار اهتمام ویژه سازمان تامین اجتماعی به منظور احداث یک مجتمع تفریحی، برای قشر محروم شهرستان شبستر هستیم.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل سازمان تأمین اجتماعی در توسعه عدالت اجتماعی و حمایت از کار و تولید، اذعان داشت:  برای بهبود وضعیت اشتغال و دستیابی به اشتغال پایدار، باید اقدامات موثر و جدی صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه مدیران تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از مدیران بسیار لایق این سازمان هستند که همواره در رویارویی با مشکلات، کنارمان بودند، تاکید کرد: این امر نشان از چیدمان مدیریتی صحیح مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب