امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23027 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر زارعیان اعلام کرد؛

سرویس های هوشمند كشوري (IN) دردفاتر امور مشتریان فعال شوند

خبرایران:مشتریان برای فعال کردن سرویس های هوشمند كشوري (IN) به دفاتر امور مشتریان مخابرات منطقه در سراسر کشور مراجعه کنند .
سرویس های هوشمند كشوري (IN) دردفاتر امور مشتریان فعال شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  معاون امور مشتریان ضمن بیان این مطلب افزود: در پی درخواست هاي  متعدد مشتریان در زمینه ی سرویس های هوشمند (IN)،  برای استفاده بهتر و بهینه از این خدمت و جلوگیری از قطع این سرویس ها به دلیل کارکرد بی رویه ، مشتریان با مراجعه به دفاتر این سرویس را فعال کنند .

دکتر زارعیان  با اشاره به اینکه سرویس های هوشمند (IN) از 20 تیر ماه برای تمام کاربران غیر فعال خواهد شد اظهارداشت : مشتریانی که مایل به استفاده از این خدمت هستند (مالک یا مستاجر به شرط ارایه اجاره نامه ) می توانند با درخواست کتبی با قید زمان معیین برای فعال کردن این خدمت اقدام نمایند .

وی با اشاره به افزایش رضایتمندی برای متقاضیان و کاربران علاقمند به استفاده از این خدمت گفت: برای جلوگیری از مسایل ایجاد شده که منجر به افزایش هزینه های کارکردی و قطع تلفن های ثابت و لاوصلی ها می گردید این اقدام صورت گرفت .
وي از همه شركت هاي فعال در اين زمينه خواست در اطلاع رساني هاي خود به اين دستورالعمل توجه داشته باشند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب