امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22973 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان شناسایی شرکت‌ها برای تدوین و عملیاتی نمودن نظام جامع مدیریت قراردادهای بانک کار آفرین

خبرایران:بانک کار آفرین در نظر دارد نظام جامع قرادادهای بانک را با توجه به علم روز دنیا و نمونه‌های مشابهی که در سایر بانک‌های معتبر داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است، تدوین نماید.
فراخوان شناسایی شرکت‌ها برای تدوین و عملیاتی نمودن نظام جامع مدیریت قراردادهای بانک کار آفرین

هدف از تهیه این مستند شناسایی اولیه شرکت‌ها و مؤسسات دارای صلاحیت، آشنایی با توانمندی‌ها و سوابق آنها و اخذ اطلاعات لازم در زمینه موضوع فوق‌الذکر برای طراحی ساختار و تدوین فرآیندها و روش اجرایی نظام مربوطه می‌باشد. بانک پس از دریافت پاسخ شرکت‌کنندگان، جهت شناخت جزئیات تکمیلی از شرکت‌های منتخب دعوت به عمل خواهد آورد.

این فراخوان صرفاً به منظور اخذ اطلاعات ارائه می‌گردد و پاسخ به آن هیچگونه حقی را برای پاسخ‌دهنده ایجاد نمی‌کند. پاسخ‌های ارائه شده به این فراخوان بازگردانده نخواهد شد و بانک کار آفرین حق دارد به نحو مقتضی از آنها استفاده نماید.

شرکت‌کنندگان می‌توانند کلیه سؤالات خود را در زمینه موضوع این فراخوان تا 15 روز پس از چاپ آگهی به شماره نمابر 26214991 ارسال نمایند. لازم است عنوان نمابر ارسالی همراه با نام و شماره تماس شرکت باشد.

شرکت‌کنندگان تمامی سوابق مورد درخواست مطابق با فرم پیوست را حداکثر تا 12 روزکاری پس از انتشار آگهی به آدرس خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان ناهید غربی پلاک 97، طبقه 3، اداره ملاک و قراردادها تحویل نماید.

جهت دریافت فرم شركت در فراخوان اینجا کلیک كنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب