امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22958 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرایط پرداخت کارشناسان پیمانکار مخابرات ایران بهبود می یابد

خبرایران:معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران از بهبود شرایط پرداخت به کارشناسان پیمانکار شرکت تا پایان نیمه اول سال 96 خبر داد.
شرایط پرداخت کارشناسان پیمانکار مخابرات ایران بهبود می یابد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، آقای دیانی ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از اوایل سال جاری، بررسی هایی را در دست داریم تا شرایط پرداخت شرکت پیمانکار به کارکنانی که مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط و تخصصی مخابرات داشته و عهده دار مشاغل کارشناسی هستند، بهبود یابد.

 وی افزود: این موضوع پس از نهائی شدن با شرکت پیمانکار و تأمین ساز و کارها و الزامات قانونی تا پایان نیمه اول سال می‌تواند اجرایی شود.

 معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران یادآور شد: فعالیت شرکت‌های پیمانکاری در سازمان ها و شرکت‌های دولتی از سال 84 با برون سپاری فعالیت‌ها آغاز  و شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت دولتی، به تبعیت از برنامه دولت وارد این برون سپاری شده و بخشی از فعالیت‌های خود را در سراسر کشور به صورت کار پیمانکاری، تعریف و واگذار کرد.

  آقای دیانی افزود: پس از واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران در سال 1388 نیز، طبیعتاً این کار ادامه پیدا کرد و در حال حاضر بخش بزرگی از فعالیت‌های مخابرات کشور به دست پیمانکاران و برون سپاری اداره می‌شود و افراد زیادی با تخصص‌های مختلف در این شرکت ها کار می‌کنند.

  وی تصریح کرد: ارتباط مخابرات ایران با این شرکت‌ها (و نه با کارکنانشان) ارتباط کارفرما - پیمانکار است و طبق قوانین حاکم بر کشور روابط خود را با آنان تنظیم می‌کند؛ این شرکت‌ها باید الزامات قانون کار و تأمین اجتماعی را در مورد کارکنان خود رعایت نموده و طبقه‌بندی مشاغل مصوب و مجوزهای صنفی و قانونی را داشته باشند. شرکت مخابرات ایران، رعایت این الزامات قانونی را در واگذاری فعالیت‌ها، انعقاد قراردادها و حتی در زمان اجرا نظارت و کنترل می‌نماید تا حق قانونی کارکنان این پیمانکاران تأمین گردد.

 معاون توسعه سرمایه انسانی در خصوص برنامه‌ شرکت در مورد بازنشستگی ها نیز گفت: هیئت مدیره شرکت طرحی را تصویب کرده است که آن تعداد از کارکنان رده کاردانی و پائین‌تر که دارای 30 سال سابقه قابل قبول بازنشستگی هستند با پرداخت های تشویقی به تناسب میزان سابقه کار و رده شغلی، دریافتی تشویقی داشته و به افتخار بازنشستگی نائل آیند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب