امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22953 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گردهمایی بزرگان حوزه فرش ماشینی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

خبرایران:عظیم دستفال، برگزار کننده نخستین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کف پوش در شهر آفتاب از آغاز تبلیغات گسترده این نمایشگاه در سطح کشور خبر داد.
گردهمایی بزرگان حوزه فرش ماشینی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب و به نقل از پایگاه خبری گسترش دستفال  گفت: این نمایشگاه در فضای ۱۸ هزار متری برگزار می‌شود که فضای مفید آن ۹ هزار متر در نظر گرفته شده است. برنامه‌های آماده‌سازی غرفه‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه تا حدودی آماده شده و مشغول آماده‌سازی کامل محل برگزاری نمایشگاه هستیم. از آنجایی که همزمان با این نمایشگاه یک نمایشگاه تبلیغات نیز برگزار می‌شد، ما توانایی استفاده از سالن‌های دیگر را نداشتیم و بسیاری از شرکت‌های داوطلب حضور در این رویداد به خاطر کمبود فضا و استقبال خوب شرکت‌های تولیدکننده نتوانستند که در نمایشگاه امسال حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه فرش برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توانیم به قالی سلیمان، مشهد اردهال، اسپادانا، شهر فرش، الماس کویر، زمرد مشهد، تمدن فرش، آرتان موکت، فرش دیپلمات و تعدادی دیگر از مهم‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان حوزه فرش اشاره کنیم.

مجری برگزاری این نمایشگاه در زمینه حضور شرکت های خارجی یادآور شد: در این رویداد که برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود، شرکت‌های بزرگ اروپایی حاضر نشدند اما نمایندگی‌های اصلی و معتبر آنها قرار است در چند غرفه در این نمایشگاه حاضر باشند تا به نیاز مشتریان رسیدگی کنند.

دستفال تبلیغات را بهترین راه برای جذب مخاطب برای این نمایشگاه دانست و افزود: برای تبلیغ و جذب مخاطبان به این نمایشگاه فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تبلیغات انجام شده است که از جمله آنها می‌توانیم به پخش تیزرهای مختلف تلویزیونی از صدا و سیمای ایران، تبلیغات به صورت بنر و بیلبورد در حاشیه بزرگراه و همچنین مترو استان تهران و همچنین با ۴۳ فرودگاه بین‌المللی در سطح ایران نیز مذاکراتی برای تبلیغات انجام شده است که به زودی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه های جانبی این رویداد اضافه کرد: برنامه‌های جانبی نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده تا از نظر علمی به سطح بالایی دست پیدا کنیم. در حال حاضر در حال آماده‌سازی یک پنل تخصصی در زمینه مشکلات صادراتی و اقتصادی در حوزه فرش هستیم تا در طول برگزاری نمایشگاه کارگاه و سمینارهای جانبی نیز داشته باشیم.

دستفال در پایان گفت: این نمایشگاه به هیچ عنوان به صورت ارزی نیست و تمام هزینه هایی که از مخاطبان گرفته شده به صورت ریالی است. تمامی شرکت‌های حتی شرکت‌های خارجی که به صورت نمایندگی در این رویداد حاضر هستند نیز به صورت ریالی ثبت نام شده‌اند.

گردهمایی بزرگان حوزه فرش ماشینی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب