امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22952 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با شکست نماینده ژاپن ؛

بانک سرمایه قهرمان باشگاه‌های والیبال آسیا شد

خبرایران:تیم والیبال بانک سرمایه با شکست نماینده ژاپن در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، دوازدهمین طلای ایران و دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست آورد.
بانک سرمایه قهرمان باشگاه‌های والیبال آسیا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سرمایه، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از هفتم تیرماه به میزبانی ویتنام آغاز شده بود، امروز پنج شنبه مورخ ۱۵ تیر ماه با قهرمانی بانک سرمایه به پایان رسید.

در این مرحله تیم والیبال بانک سرمایه به مصاف تویودای ژاپن رفت و در سه ست متوالی با امتیازهای 39 بر 37، 25 بر 14 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا برای دومین بار مقام قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

تیم والیبال بانک سرمایه در این دوره از رقابت ها شش بار به میدان رفتند و در همه بازی ها برابر حریفان به پیروزی رسیدند تا والیبال ایران برای دوازدهمین بار بر روی سکو نخست آسیا در رقابت های باشگاه های قاره کهن قرار گیرد و سهمیه حضور در رقابت های جهانی سال 2018 را نیز به دست آورد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم العربی قطر سه بر یک نماینده قزاقستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت تا نسبت به سال گذشته یک پله نزول را تجربه کرده باشد. العربی در سال 2016 در دیدار نهایی مغلوب بانک سرمایه شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.

شایان ذکر است اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی نیز از جمله تماشاگران دیدار بانک سرمایه و تویودای ژاپن در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا بودند.

گفتنی است در پایان این رقابت ها چهار بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه به نام های شهرام محمودی، ژیگادلو، میلاد عبادی پور و سید محمد موسوی به ترتیب به عنوان ارزشمندترین بازیکن، بهترین پاسور، بهترین اسپکر و بهترین دفاع در بین هفت بازیکن برتر این رقابت ها معرفی شدند.

اداره روابط عمومی بانک سرمایه قهرمانی تیم والیبال این بانک در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را به مشتریان و ورزش دوستان تبریک عرض نموده و موفقیت این تیم خوب را در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان آرزومند است.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب