امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22907 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابراز رضایت وزیر نیرو از عملکرد نیروگاه ۲۵ مگاواتی سیار نوشهر گروه مپنا

خبرایران:وزیر نیرو که به منظور بازدید از طرح های مختلف صنعت برق و آب به استان مازندران سفر کرده است عصر امروز سه شنبه ۱۳تیرماه وارد نیروگاه ۲۵ مگاواتی سیار نوشهر گروه مپنا شد و از بخشهای مختلف این پروژه دیدار کرد .
ابراز رضایت وزیر نیرو از عملکرد نیروگاه ۲۵ مگاواتی سیار نوشهر گروه مپنا

حمید چیت چیان در سایت پروژه ۲۵ مگاواتی سیار نوشهر، از بخش های مختلف این نیروگاه شامل بلوک نیرو، پست برق و سیستم سوخت و نیز اتاق فرمان بازدید کرد. وزیر نیرو با تقدیر از عملکرد گروه مپنا در احداث پروژه های نیروگاهی سیار ۲۵ مگاواتی، ابزار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد تحویل موقت و تحویل دائم نیروگاه سیّار نوشهر باشیم.

نیروگاه ۲۵ مگاواتی سیار نوشهر صبح روز نهم خرداد به شبکه سراسری برق کشور پیوست. این نوع نیروگاه از قابلیت آماده سازی، نصب و راه اندازی سریع به منظور تولید برق در مدت کمتر از سه ماه برخوردار است و در اوج مصرف، در کمتر از ۲۵ دقیقه وارد مدار شده و قابلیت کارکرد با هر دو سوخت گاز و گازوییل را دارا است.

بلوک نیروی نیروگاه سیار مپنا که به توربین گازی ۲۵ مگاواتی MGT-30 مجهز است، از مجموع چهار شاسی قابل حمل تشکیل شده که تجهیزات نیروگاه را روی خود جای داده است. گروه مپنا تا کنون دو واحد از این نوع نیروگاه را در استان مازندران در “نوشهر” و “بهشهر”نصب کرده است. از زمان سنکرون شدن تا کنون، نیروگاه نوشهر معادل ۳۲۰۰ مگاوات ساعت و نیروگاه بهشهر به میزان ۶۵۰۰ مگاوات برق تولید و تحویل شبکه نموده است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب