امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22893 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen 2017 اروپا

خبرایران:کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen 2017 اروپا، در شهر کلن آلمان برگزار ‌‌شد و گروه مپنا در میان صد‌ها شرکت معتبر صنعت برق جهان در این رویداد حضور یافت.
حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen 2017 اروپا

کنفرانس و نمایشگاه پاورژن اروپا، ششم تا هشتم تیر ماه (۲۷ – ۲۹  ماه JUNE) در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر کلن برگزار ‌‌شد و شرکت‌هایی معتبر از قاره‌های مختلف از جمله موسسات فعال در صنعت نیروگاهی مانند ENEL، MHPS،Kawasaki ،CMI،MAN، ANSALDO، فرآنکو توزی مکانیکا، اطلس کوپکو، KEPCO و … به عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.

گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت­های مطرح در حوزه صنایع انرژی، به منظور معرفی قابلیت‌ها و افزایش سطح همکاری­ها در این رویداد حضور ‌یافت و تیم اعزامی گروه، متشکل از معاونت برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی، مدیریت طرح‌های ویژه، نمایندگان بخش‌های برق و تولید و مدیریت ارتباطات و بازار، ضمن حضور در نمایشگاه و غرفۀ مپنا، علاوه بر پاسخگویی به سوالات مدعوین، به مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر پرداختند، ضمن آنکه دکتر “عباس علی‌آبادی” رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه مپنا نیز در این رویداد حضور یافت و با مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر و مدعو به گفت‌وگو و مذاکره پرداخت.

نمایندگان گروه در این رویداد به ارائه توانمندی‌های مپنا در زمینۀ “تولید جدیدترین محصولات از جمله توربین  MAP2B، توربین کلاس F، نیروگاه‌های سیار، پروژه‌های IP و …” پرداختند که مورد استقبال قرار گرفت.

از ویژگی‌های نمایشگاه امسال می‌توان به استقبال شایان توجه دیگر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از غرفۀ مپنا نام برد، به گونه‌ای که برخی نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در مذاکره با نمایندگان گروه مپنا به مذاکره و گفت و گو در زمینۀ گسترش همکاری‌های مشترک از جمله انتقال تکنولوژی و مشارکت در بازار کشورهای خاورمیانه پرداختند و برای همکاری با گروه مپنا اعلام آمادگی نمودند.

پاورژن اروپا از بزرگترین رویدادهای جهانی در زمینۀ انرژی است و شرکت‌هایی معتبر و فعال در حوزۀ انرژی در آن حضور و مشارکت داشتند. در این نمایشگاه علاوه بر بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بخش‌ انرژی، تکنولوژی‌های نوین توسعۀ برق از جمله توربین­های گازی و بخار جدید، روش­های جدید تولید توان و انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر نیز معرفی شد. به همین جهت، این رویداد، محل مناسبی برای کسب اطلاع از آخرین تغییر و تحولات تکنولوژی‌های عرصۀ تولید انرژی، کسب دیدگاه‌های روزآمد نسبت به محصولات جدید، رقبای تازه وارد، مشتریان، خریداران و همکاران بالقوه و دیگر شرکت‌های مولد انرژی محسوب می‌شد.

در کنفرانس سه روزۀ این دوره از پاورژن اروپا نیز که با حضور جمعی از اندیشمندان، مدیران و فعالان صنعت برق از کشورهای مختلف برگزار شد، مباحثی از جمله “تکنولوژی‌های جدید نیروگاه‌های بخاری و تجدیدپذیر، روند توسعه ذخیره­سازی انرژی الکتریکی، مدیریت مدرن نیروگاه ها، استراتژی­های کلی در حوزه انرژی، سیاست‌گذاری در مدیریت دارایی های نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، بازارهای جدید انرژی و …” مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب