امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22889 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کودکان کار میهمان پارک ترافیک منطقه 16

خبرایران:معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 16 از برگزاری اردوی یک روزه ویژه کودکان کار با حضور مربيان آموزش پارك ترافيك و همچنين آموزشگران پليس راهور با همکاری ناحیه 6 خبر داد.
کودکان کار میهمان پارک ترافیک منطقه 16

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 ، مجید سلماني با اعلام این خبر گفت : با توجه به اهمیت نقش آموزش ، کارگاه های آموزشی برای این کودکان  در نظر گرفته شد و  در همین راستا  برنامه هاي آموزشي و تفريحي در پارك آموزش ترافيك برگزار شده است .

 معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه به  برپايي كارگاه آسيبهاي اجتماعي با حضور روانشناس ، آموزش قوانين ، كارگاه آموزشي و همچنين آموزش دوچرخه سواري  اشاره کرد و افزود: این اردوها و کارگاه های آموزشی در سال 96 به طور مستمر برگزار می شود.

مجید سلمانی با اشاره به  آموزشهاي مربوط به بازيافت و آتش نشاني طبق هماهنگي هاي انجام شده  افزود:   در پايان این اردو  مسابقات ورزشي  دارت ، طناب كشي  و طناب زني در بين كودكان برگزار شد .

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 16  در پایان اظهار داشت : هدف از برگزاری این کارگاه ها آگاهی بخشی و مهارت آموزی به کودکان کار ویکسان سازی آموزش ها در گروه همسالان است . 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب