امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22830 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همسر چینی ویژه عکاسان اجرا می‌شود

خبرایران:نمایش «همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی و طراحی و کارگردانی مرجان قمری اجرای روز یکشنبه خود را به عکاسان تئاتر اختصاص داده است.
همسر چینی ویژه عکاسان اجرا می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی این نمایش؛ نمایش«همسر چینی» به نویسندگی رحمت امینی این بار پس از پانزده سال از اجرای دوم این اثر، توسط مرجان قمری بازیگر تئاتر، طراحی و کارگردانی شده‌است.

این نمایش اجرای روز یکشنبه، 11تیرماه خود را به حضور عکاسان تئاتر اختصاص داده است.

نمایش کمدی«همسر چینی» داستان یک زوج بازیگر دوره‌گرد است که این بار داستان همسر چینی را روایت و اجرا می‌کنند. این نمایش داستان بی‌وفایی همسرها به همدیگر در چین است، در خلال این داستان با مسائل و مشکلات این زوج بازیگر نیز روبرو می‌شویم.

در این نمایش محمد خوشبختیان و مینو نوبهاری بازی دارند. سایر عوامل این نمایش نیز عبارت‌اند از؛ شاهین رمضانی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، ستاره رنجبر طراح لباس، حمیدرضا غلام‌حسینی طراح حرکت، دزیره قریشی طراح پوستر، مهشید دهقانی منشی صحنه، سهیلا جوادی طراح گریم، عبدالله رنجبر عکاس و سمیرامیس محمدی روابط عمومی و مشاور امور رسانه.

نمایش کمدی«همسر چینی» هرروز به جزء شنبه‌ها ساعت 19 تا پایان تیرماه به مدت‌زمان 45 دقیقه در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر به روی صحنه می‌رود.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت‌های این اثر به سایت تیوال یا گیشه‌ سالن خانه نمایش، مراجعه کنند.

نشانی خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر؛ میدان فردوسی،بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی، کوچه محمد آقا.

یادآور می‌شویم؛ گروه نمایش«همسر چینی» بدین‌وسیله از نماینده آن رسانه وزین- عکاس- جهت حضور در این نمایش  دعوت به عمل می‌آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب