امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22749 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشنواره ورزشی معلولین توانمند کهریزک

خبرایران:جشنواره بزرگ ورزشی معلولین در آسایشگاه خیریه کهریزک با تعیین نفرات برتر در ۵ رشته ورزشی به کار خود پایان داد.
جشنواره ورزشی معلولین توانمند کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با حضور ۹۰ ورزشکار معلول و توانمند ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک ، جشنواره بزرگ ورزشی در ۳ روز متوالی و در سالن پوریای ولی مجموعه برگزار شد.

این مسابقات که با هدف افزایش امید به زندگی و سلامت فردی معلولین در ۵ رشته ورزشی برگزار شد ، نفرات برتر خود را در هر یک از رشته های بوچیا ، دارت ، ایردارت، شطرنج و تنیس روی میز به شرح ذیل شناخت:

  • در رشته بوچیا که در ۴ کلاس مختلف برگزار گردید ، در کلاس BC1 رضا خوشبخت ، الهام کشمند و محمد تقوی اول تا سوم شدند. در کلاسBC2 ظریفه احمدی ، رویا حسنی و داود سربالاوند به مقام های اول تا سوم دست یافتند . در کلاس BC3 امیر رضایی پور ، سهراب صفری و امیر محمدی وند نفرات برتر این کلاس بودند و بالاخره در کلاس BC4  انور حسینی ، جمیله فلاح و حسین کریم خانی عناوین اول ، دوم و سوم این کلاس را به دست آوردند.
  • در رشته دارت فرهاد موسوی ، مصطفی افشار و عیسی شکری نفرات اول دوم و سوم این رشته مهیج شدند.
  • در رشته ایردارت نیز قاسم سعیدی اول شد ، حمید غلامی و اسماعیل چراغی به تربیت عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
  • اما در رشته شطرنج حسین کریم خانی با غلبه بر تمامی حریفان اول شد ، رمضان قربان عموئی در جایگاه دوم و منصورهاشمی عنوان سوم را از آن خود کرد.
  • و در نهایت در رشته تنیس روی میز نوروز زیوری به مقام قهرمانی رسید، حمیرا هدایتی جایگاه دوم را بدست آورد و حمید غلامی مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

این مسابقات زیر نظر مجتبی حسین پور کارشناس و مسئول تربیت بدنی آسایشگاه خیریه کهریزک و با همراهی حیدر مهدی زاده و مرضیه نفری راد به انجام رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب