امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22472 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شماره هفت پرسپولیس مدعی پیدا کرد

خبرایران:با جدایی سروش رفیعی و حضور این هافبک تکنیکی در لیگ ستارگان قطر، بازیکن دیگری مدعی پوشیدن پیراهن شماره هفت این تیم شده است.
شماره هفت پرسپولیس مدعی پیدا کرد

به گزارش خبرایران، سروش رفیعی بعد از حضور در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در جمع پرسپولیس، خواهان پیراهن شماره هفت شد که پیش از این به دلایلی توسط دیگر بازیکنان انتخاب نمی‌شد.
این شماره پیراهن که بعد از علی پروین بر تن دیگر بازیکنان با آینده روشن برای آنها همراه نبود، باعث شد تا دیگر بازیکنی سمت آن نرود. با این حال سروش رفیعی با اعلام اینکه نحسی این پیراهن را از بین خواهد برد، شش ماه آن را برتن کرد و البته نیز توانست عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد.
اکنون با جدایی سروش رفیعی این پیراهن خواهان جدیدی یافته است؛ محسن مسلمان که پیش از این با شماره 77 در این تیم حضور داشت در فصل جدید به دنبال دریافت مجوز این شماره پیراهن است و از سویی دیگر سیامک نعمتی نیز بی میل نیست با توجه به اینکه پیراهن شماره هشت موردعلاقه‌اش برای احمد نوراللهی رزرو شده، این پیراهن را دریافت کند. باید دید در نهایت کدامیک از این دو بازیکن این شماره را از آن خود خواهند کرد. هر چند شنیده‌ها حاکی از آن است که مسلمان جدی‌ترین گزینه برای پوشیدن این شماره است.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب