امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22442 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خداحافظی اشکبار بازیکن جدید پرسپولیس از سپیدرود: گزارش تصویری

خبرایران:پنجمین جلسه فصل تازه تمرینات سپیدرود تحت تاثیر خداحافظی دراماتیک شایان مصلح ستاره جوان این تیم حال و هوای خاصی به خود گرفته بود.​​​​​​​
خداحافظی اشکبار بازیکن جدید پرسپولیس از سپیدرود: گزارش تصویری

به گزارش خبرایران، بک چپ تیزپای سرخ پوشان که همین دو سه ساله پیش با کلی شک و تردید در سطح سوم فوتبال ایران مدیران سپیدرود راضی به انعقاد قراردادش شدند، حالا پس از دو صعود ، دو تیم پر طرفدار ایران را علاقمند به خود کرد . در این حال و هوا ،در شهرباران در روزهایی که اکثر هواداران تیم ها نسبت به جدایی بازیکنان تیمشان موضع های تند می‌گیرند، سپیدرودی ها برای شایان شان سنگ تمام گذاشتند تا جایی که هم خودشان چشمانشان به رنگ پیراهن شان شد، هم شایان شان.

رشتی ها حالا در ساق های شایان آرزویی دیگر جستجو می کنند و منتظر درخشش یک علی رضا جهانبخش دیگری هستند تا در سال جام جهانی نماینده شان در تیم ملی زوج شود.

واپسین خواسته هواداران را یکی از لیدرها با صدایی رسا نه فقط برای شایان که به گوش تمام جامعه ی فوتبال رساند: هر جا رفتی و هر کجا که رسیدی یادت باشد که سپیدرودی هستی و سپیدرودی ها قلب شان با توست.

عکس ها از: سید احمد کیایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب