امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22416 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دعا و نیایش در اولین شب از لیالی پر فیض قدر در موسسه خیریه کهریزک

خبرایران : خانه سالمندان و معلولین کهریزک در اولین شب از لیالی پر فیض قدر ، مملو از دوستداران امور خیر و خیرخواهی شد.
دعا و نیایش در اولین شب از لیالی پر فیض قدر در موسسه خیریه کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ در اولین شب از لیالی قدر ، سالمندان و معلولین کهریزک گرد هم آمدند تا روزه های خود را در کنار حامیان و یاران ثابت قدم این مجموعه خیریه افطار نمایند.

اعضاء محترم هیأت مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک که از بدو تأسیس این مجموعه ، سکاندار اصلی زندگی بخشی به جمعیت هدف هستند ، در این شب پر فیض نیز ترجیح دادند تا در کنار مددجویان ساکن در سرای نیکی ها باشند. همچنین همیاران همیشه فرهنگی که رسالت تعلیم و تربیت دانش آموزان معلول را به عهده دارند ، جمعی از نیکوکاران مشارکتهای مردمی که سهم بسزایی در تأمین نیازهای این خانه عهده دار هستند ، گروه نیکی های کوچک که رسالت خدمات مختلف افتخاری در کهریزک را به دوش می کشند و بالاخره عزیزان نیکوکاری که در ساماندهی سفرهای زیارتی و سیاحتی مددجویان نقش آفرین هستند ، از جمله بزرگوارانی بودند که گرما بخش این محفل معنوی شدند .

تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، روشنی بخش گردهمایی خیرین و مددجویان در سالن مهر آسایشگاه کهریزک شد.حجت الاسلام و المسلمین قیاسی امام جماعت محراب نور از فضائل اخلاقی ابر مرد تاریخ اسلام گفت و حاج مصطفی خلیلی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) از یتیم نوازی بابای یتیمان کوفه گفت که دیگر در چنین شبی ، نان آور خود را برای همیشه از دست دادند و در نهایت گروه تواشیح نور الساجدین قطعاتی را در وصف مولای متقیان علی (ع) با شور و احساس تمام به اجرا گذاردند.

گفتنی است کلیه هزینه های پذیرایی از مددجویان و خیرین حاضر در ویژه برنامه اولین شب از لیالی قدر توسط خیرین و نیک اندیشانی تأمین گردید که خود در این مراسم معنوی همراه و همگام با مددجویان به دعا و نیایش پرداختند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب