امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22404 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خودروهای H200 پارس خودرو به خریداران واگذار شد +عکس

خبرایران: برلیانس H200 با قیمتی زیر 40میلیون تومان به بازار عرضه شده و به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزء محصولات منحصر به فرد در بازار داخل است.
خودروهای H200 پارس خودرو به خریداران واگذار شد +عکس

 با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مشتریان پارس خودرو ، 15دستگاه برلیانس H200 از اولین تولیدات این خودرو در شرکت پارس خودرو به 15نفر از مشتریان محصولات این شرکت تحویل داده شد.
به گزارش خبر ایران طراحی برلیانس سری H200توسط شرکت فارینای ایتالیا انجام گرفته و این خودرو در دو مدل  H220  و  H23 تولید و به بازار عرضه شده است.
این خودرو که  محصول شرکت برلیانس چین  است  مجهز به گیربکس 6 سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD
می باشد که برای اولین بار توسط شرکت پارس خودرو به بازار ایران عرضه شده است

در این مراسم ناصر آقا محمدی-مدیرعامل این شرکت  با بیان اینکه  تمامی محصولات پارس خودرو داری سه ستاره کیفی به بالا هستند گفت: از مشخصات شرکت  و پرسنل پارس خودرو  تعهد به کیفیت است که امیدواریم با عرضه این خودرو به بازار بتوانیم بار دیگر شهرت خود به کیفیت را اثبات کنیم.

وی در خصوص قیمت این خودرو تصریح کرد: برلیانس H200 با قیمتی زیر 40میلیون تومان به بازار عرضه شده  و  به لحاظ ایمنی و آپشن ها جزء محصولات منحصر به فرد در بازار داخل است.

نخستین خودروهای  H200پارس خودرو به خریداران واگذار شد (+عکس)

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به تلاش جدی پارس خودرو برای صادرات این محصول افزود: اخیرا از این خودرو به بازار لبنان صادرات داشته ایم  و در کشور الجزایر و عراق نیز  به صورت جدی فعال هستیم تا این خودرو به این دو کشور نیز عرضه شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون چندمدل ازخودرو  برلیانس در پارس خودرو تولید شده و محصول آینده این شرکت گفت:درحال حاضر از محصولات برلیانس دومدل  H200 و H300 این خودرو ها در پارس خودرو تولید می شود و بزودی خودرو C3نیز از مجموعه محصولات برلیانس به بازار عرضه خواهد شد.

موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس 6 AMT سرعته، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و با استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های این خودروها است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب