امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22344 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

خبرایران : با حضور انبوهی از دوستداران و دلدادگان به خاندان مطهر پیامبر گرامی اسلام ، جشن میلاد دومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ دارالقرآن آسایشگاه خیریه کهریزک در نیمه ماه مبارک رمضان ، شاهد بر پایی یکی از زیبا ترین آئین های ویژه این ماه پر برکت بود.

جمع کثیری از مددجویان به همراه مدیران و کارکنان مجموعه در دارالقرآن کریم گردهم آمدند تا پس از همخوانی جزء پانزدهم از کتاب آسمانی ، به استقبال از آئین میلاد مطهر و منور امام حسن مجتبی (ع) بروند . امام بزرگواری که همچون پدرگرامی شان دارای کرامت خاص بودند تا آنجا که در روایت ها آمده است آن امام همام در طول زندگی مبارکشان،   2 یا 3 بار تمامی هستی و دارایی خویش را به نیازمندان جامعه بخشیده است.

در این مراسم پر فیض و باشکوه حاج مصطفی خلیلی مداح اهل بیت (ع) در وصف کرامات و بزرگواری های امام حسن مجتبی (ع) و خاندان پاک آن حضرت ، مدیحه سرایی کردند تا یادی باشد بر تمامی نیکی ها و نیک مردی های آن خاندان گرانقدر .

همچنین در بخشی از این مراسم ، اسامی تمامی حاضرین در مجلس ثبت و در گلدان انداخته شد تا به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان در این آئین زیبا ، هدایایی از طرف خیرین تعلق گرفت .

شایان ذکر است کلیه ملزومات و اسباب پذیرایی از معلولین و سالمندان حاضر در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) توسط خیرین و همیاران فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک تأمین گردید که جملگی شایسته تقدیر است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب