امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22309 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانشگاه آزاد اسلامی نطنز، میزبان دومین همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی

خبرایران:دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی شهرستان نطنز در سالن آمفی تئاتر علامه مجلسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی نطنز، میزبان دومین همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی

به گزارش خبرایران، همایش ملی طب سنتی و گیاهان دارویی با شعار «سلامت را از طبیعت هدیه بگیریم»از 6 الی 9 تیر سال جاری به مدت 4 روز در شهرستان تاریخی نطنز برگزار می شود.

هدف از برگزاری جشنواره ملی طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز، فرهنگ‌سازی برای رشد و توسعه زیرکشت سطوح بیشتر زمین‌های کشاورزی در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد اقتصاد خانواده‌ها و همچنین معرفی گونه‌های مختلف گیاهان دارویی موجوددر این شهرستان با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت در شهرستان و بالطبع آن توسعه صنعت گردشگری و توریسم در شهرستان نطنز بیان شده است.

از برنامه‌های جانبی این جشنواره می توان برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات و صنایع دستی نطنز، کارگاه‌های آموزشی حفظ سلامت و دوره ماساژ و زالو درمانی ویژه پزشکان، کارگاه فرصت‌های کارآفرینی و بازاریابی و اشتغال در صنعت کشت گیاهان دارویی، تورهای گردشگری نطنز و ابیانه، صعود به قله کوه کرکس نطنز و کویرنوردی و نیز مراسم جشن کودک و طبیعت نام برد.

نخستین جشنواره طب سنتی و گیاهان دارویی،اردیبهشت سال 93 با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب