امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22247 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با جفای آشکار در حق رونالدو؛

مسی به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ انتخاب شد

خبرایران:مجله معتبر هلندی "Voetbal International" روز گذشته لیونل مسی را به عنوان بهترین فوتبالیست همه دوران برگزید.
مسی به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ انتخاب شد

به گزارش خبرایران، این مجله از سال 1962 منتشر می شود و اعتبار بالایی هم در هلند و حتی اروپا دارد.

به انتخاب این مجله، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا، عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ را از آن خود کرد و عجیب اینکه کریستیانو رونالدو حتی در میان 5 بازیکن برتر هم جایی ندارد.

پس از مسی، دیگو مارادونا قرار دارد که آرژانتین را در قامت کاپیتان به قهرمانی جام جهانی 1986 هدایت کرد. در کارنامه مسی که تمام افتخارات در رده باشگاهی و ملی(حتی المپیک) را کسب کرده، قهرمانی جام جهانی خالی است.

در رده سوم تا پنجم،  یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند و باشگاه های آژاکس و بارسلونا، پله، اسطوره برزیلی و دی استفانو، اسطوره آرژانتینی رئال دیده می شوند.

لیونل مسی 5 بار فاتح توپ طلا شده و از این حیث رونالدو با 4 توپ طلا پشت سر او قرار می گیرد؛ عنوانی که به شدت توسط فوق ستاره پرتغالی رئال تهدید می شود و به احتمال فراوان، در پایان امسال، رونالدو در تعداد توپ طلا با مسی برابری خواهد کرد. اما حتی 4 توپ طلا و انواع رکوردهای انفرادی رونالدو هم باعث نشده تا او در میان 5 بازیکن برتر تاریخ فوتبال ازنگاه "Voetbal International" قرار بگیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب