امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22199 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سال ۹۵ صورت گرفت؛

رشد ۴۹ درصدی منابع مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه

خبرایران:میرزایی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه، شعب روانسر، مدرس و ميدان آزادي را به عنوان سه شعبه برتر استان در سال ۹۵ معرفي نمود.
رشد ۴۹ درصدی منابع مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه

به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ميرزايي در رابطه با اقدامات صورت گرفته براي جذب منابع قرض الحسنه بيان داشت: استان کرمانشاه با پيگيري هاي مستمر و اهتمام کارکنان صف و ستاد در امر بازاريابي، در پايان سال ۹۵ به رشد ۴۹ درصدي منابع قرض الحسنه دست يافته است.

وی افزود: هدف تعیین شده برای سال ۹۵ اين مديريت، رشد ۴۰ درصدي در زمينه جذب منابع مدنظر بوده که با عملکرد خوب، همکاري و هم افزايي پرسنل موفق شديم تا سهم بيشتري از بازارهاي هدف را به شعب اختصاص داده و ۹ درصد بيشتر از اهداف تدوين شده را جذب نماييم.

میرزایی ادامه داد: در این ميان شعب روانسر، مدرس و ميدان آزادي توانسته اند در ميان ۲۸ شعبه اين استان در زمينه جذب منابع قرض الحسنه به ترتيب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

مدیر شعب استان کرمانشاه با اشاره به نسبت کمتر از نیم درصد مطالبات، از زحمات همکاران تقدیر کرد و گفت: در این راستا، شعبه دالاهو بدون داشتن مطالبات رتبه اول و شعب جوانرود و سنقر نيز در جايگاه دوم وسوم استان قرار گرفته اند.

وی شفافیت در عمل، صداقت در گفتار و برخورد شایسته با مشتری را مهمترين دلايل رشد و پيشرفت بانک دانست و افزود: مشتريان ولي نعمت ما در بانک قرض الحسنه مهر ايران مي باشند و رضايتمندي آنان از خدمات ارائه شده اصلي ترين علت تعالي و پيشرفت بانک است.

وی با اشاره به سیاست های اعتباری بانک در سال ۹۶ گفت: اين سياست ها موجب ايجاد وحدت رويه و روالي صحيح در زمينه پرداخت تسهيلات مي گردد و طرح هاي تسهيلاتي متنوع را با شرايطي مشخص به مشتريان معرفي مي کند.

میرزایی ضمن تاکید به جايگاه مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ايران در ميان آحاد جامعه اظهار داشت: پشتوانه حرکت اين بانک اجراي دستورات بانكداري اسلامي مي باشد و اجراي احكام شريعت اسلامي نقش برجسته اي در پيشبرد اهداف آن دارد.

مدیر شعب استان کرمانشاه در پایان ضمن تشکر از زحمات تمام همکاران در استان هدف جذب منابع در پایان سال جاری را ۳۶ درصد اعلام نمود و گفت: اميد است تا با عملکردي شايسته همانند سال هاي پيش بتوانيم در جمع استان هاي برتر بانك قرض الحسنه مهر ايران قرار گيريم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب