امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22077 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با گل زده دو گل به یوونتوس در فینال چمپیونزلیگ؛

آقای گلی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا با 12 گل/ مسی با 11 گل نفر دوم + عکس

خبرایران: نیمه اول بازی پایانی لیگ قهرمانان 2017 بین یوونتوس و رئال با تساوی 1-1 خاتمه یافت.
آقای گلی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا با 12 گل/ مسی با 11 گل نفر دوم + عکس

به گزارش خبرایران، در این بازی ابتدا رئال بود که به گل دست یافت.

رونالدو روی همکاری عالی با کارواخال موفق شد دروازه بوفون را باز کرده و رئال را پیش بیندازد. این پانصدمین گل رئال در چمپیونزلیگ و یازدهمین گل رونالدو در این فصل از لیگ قهرمانان بود تا او به طور مشترک با مسی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

 

 

 

با این گل، پنجمین آقای گلی متوالی رونالدو در لیگ قهرمانان و در مجموع ششمین آقای گلی او قطعی شد.

همچنین رونالدو اولین بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان موفق به گلزنی می شود. او سال 2008 با پیراهن یونایتد به چلسی گل زده بود و سال 2014 نیز یکی از 4 گل رئال را به اتلتیکو زد. رونالدو در

نیمه دوم نیز گلزنی کرده و به تنهایی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد. روی یک ضدحمله سریع در دقیقه 64، گل سوم با نفوذ دنی کارواخال و ارسال او به مقابل دروازه یووه، با حضور به موقع رونالدو و قطع توپ روی تیر اول، اختلاف را به دو گل افزایش داد.
بعد از این گل یوونتوسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، تلاش می کردند تا بازی را در دست بگیرند اما این رئالی ها بودند که باز هم جریان بازی در دست داشتند و با بازی حساب شده، اجازه موقعیت سازی را از یوونتوسی ها گرفتند.

در دقیقه 81 شرایط برای یوونتوسی ها دشوارتر هم شد. کوادرادو که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، با خطای بی مورد روی سرخیو راموس، کارت زرد دومش را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
رئالی ها از این برتری نفری استفاده کردند و حملات شان در دقیقه 89 به گل چهارم منجر شد. نفوذ مارسلو و پاس او به پشت محوطه شش قدم، با ضربه بغل پای مارکو آسنسیو به گل چهارم منجر شد.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی پیروزی درخشان رئال و قهرمانی مجدد این تیم در چمپیونزلیگ به پایان رسید.

پایان بازی - برتری 1-4 رئال مادرید و فتح لیگ قهرمانان اروپا برای دومین سال متوالی و رنالدور هم به تنهایی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب