امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2204 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در دیدار مجتهدزاده با رئیس بسیج جامعه زنان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت بسیج برای اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان و زهرا حکیمیان، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور دیدار و گفتگو کرد.
استفاده از ظرفیت بسیج برای اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی

به گزارش خبرایران، مجتهدزاده در این دیدار خاطرنشان کرد: سازمان اولویت کار خود را تحقق فرمایشات گرانقدر و همه جانبه  مقام معظم رهبری که در بردارنده رهنمود برای تمامی اقشار می باشد، قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف متعالی سازمان و اشاعه فرهنگ اسلامی - ایرانی باید از تمامی ظرفیتهای معنوی جامعه بهره مند شد، اظهار داشت: بسیج  بهترین، مهمترین و موثرترین ظرفیتی است که می تواند نقش اثر گذار زن را در تاریخ کشور تثبیت کند.

مجتهدزاده اولویت دوم سازمان را بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه ها و جذب مخاطب از همه اقشار عنوان کرد و به تعامل بسیج و سازمان در جهت تقویت و هم افزایی و نشر فرهنگ ایثار، گذشت، استقامت، مقابله نظام مند با جنگ نرم تأکید کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه کار جمعی و متوازن به ویژه با دستگاههای دارای اهداف مشترک، تحقق ماموریت ها را تسهیل و تسریع می نماید، بیان داشت: برای فرهنگ سازی و مقابله با جنگ نرم دشمن باید با طراحی زیر ساختهای مناسب، تشکیل کارگروههای مشترک و هماهنگی در ارائه آن به دستگاهها این امر را تحقق بخشید.

مجتهدزاده در پایان گفت: سازمان در صدد است از ظرفیت اقشاری از جامعه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند ، به منظور ارائه سبک زندگی اسلامی – ایرانی استفاده کند.

رئیس بسیج جامعه زنان  نیز در ادامه این نشست، با اشاره به اینکه برنامه های پر محتوا و غنی در جذب مخاطب موثر است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید دانشجویان را از نظر معرفت دینی قوی کنیم و شرایطی فراهم کنیم که در بزنگاه‌ها، قدرت درک، فهم و بصیرت سیاسی داشته باشند، بنابراین اگر با شعار دفاع مقدس پیش برویم بصیرت و روحیه ایثار در بین اقشار مختلف از جمله دانشجویان بالا می رود.

در پایان این دیدار بر ادامه همکاری مفید سازمان نشر آثار و بسیج جامعه زنان کشور تأکید شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب