امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22020 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شروع مسابقات فوتسال جام رمضان منطقه21

خبرایران:رئیس اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از شروع مسابقات فوتسال جام رمضان این منطقه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.
شروع مسابقات فوتسال جام رمضان منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، افسانه بیابانی رئیس اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح محلات 13گانه این منطقه از سوم خرداد ماه تا چهارم تیر ماه با حضور و رقابت 12 تیم در مجموعه ورزشی شهرک دریا برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: تیم های حاضر در این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مشتمل بر "شصت تیم بزرگسال و دوازده تیم جوانان" طی ماه مبارک رمضان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در تشریح جدول برنامه های این مسابقات تاکید کرد: مسابقات فوتسال ابتدا در سطح محلات نواحی سه گانه برگزار می شود و تیم های برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند، به طوری که تیم اول منطقه21 به مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران راه خواهد یافت.

بیابانی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان منطقه21 از ساعت 21 الی 1 بامداد در محل مجموعه ورزشی شهرک دریا برگزار می شود و برندگان این دوره از مسابقات به مرحله بعدی راه می یابند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب